וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוט בן שלוש ננעל ברכב לוהט בבאר שבע - ומת

רמי שני

11.8.2013 / 17:55

הפעוט נמצא מחוסר הכרה, ללא דופק ונשימה, ברכב סמוך למרכז קליטה. מבדיקה ראשונית עולה כי הוא נכנס בעצמו לרכב של מדריכה במרכז הקליטה בזמן שהוריו שהו במרכז - וננעל

צילום: שי מכלוף, עריכה: יותם בן-דוד

פעוט בן שלוש מת אחר הצהריים (ראשון) לאחר שננעל בכלי רכב לוהט ברחוב הצדיק מירושלים בבאר שבע. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום מצאו אותו מחוסר הכרה, ללא נשימה ודופק. הם ביצעו בו פעולות החייאה כשמצבו אנוש ופינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים סורוקה בעיר, שם מת מפצעיו.

פעוט בן שלוש נשכח ברכב מול מרכז הקליטה בבאר שבע. אוגוסט 2013. רמי שני
זירת האירוע סמוך למרכז הקליטה בבאר שבע/רמי שני

מבדיקה ראשונית עולה כי הפעוט, בן להורים המתגוררים במרכז הקליטה, נכנס בעצמו לכלי רכב מסוג פורד פוקוס של מדריכה במרכז קליטה סמוך, בזמן שהוריו שהו בתוך המרכז. כיוון שבמכונית ישנה "נעילת ילדים" שאינה מאפשרת את פתיחת הדלתות האחוריות מבפנים, הוא ננעל בתוכו. המדריכה שביקשה להיכנס למכוניתה, גילתה אותו במושב האחורי. לא ברור כמה זמן היה נעול בפנים.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
פעוט בן שלוש נשכח ברכב מול מרכז הקליטה בבאר שבע. אוגוסט 2013. שי מכלוף
סנדליו של הפעוט בזירת האירוע/שי מכלוף
הרכב בו פעוט בן שלוש נשכח ברכב מול מרכז הקליטה בבאר שבע. אוגוסט 2013. שי מכלוף
הרכב בו ננעל הפעוט/שי מכלוף

דובר מד"א זכי הלר סיפר כי צוותי מד"א שהגיעו למקום מצאו את הפעוט שכוב מחוץ לרכב, כשסביבו היו אזרחים רבים שניסו להחיותו. איציק אלפסי, פרמדיק מד"א, הוסיף בשיחה עם וואלה! חדשות כי עובדת מרכז הקליטה שמצאה את הפעוט ברכבה הזעיקה מאבטח שחילץ אותו מתוך הרכב עוד בטרם הוזעקו כוחות ההצלה.

האזור בו אותר התינוק בבאר שבע

לאחרונה אירעה שורה של מקרים בהם ילדים נשכחו ברכב על ידי הוריהם, מקרים שחלקם הסתיימו במוות טרגי. ביום רביעי האחרון פונו תאומות בנות שנה וחצי במצב קל לבית החולים העמק בעפולה לאחר שהיו נעולות במכונית בנצרת עילית במשך כחצי שעה. הפעוטות הוצאו מכלי הרכב כשהן מזיעות ואדומות, אולם עם מדדים גופניים תקינים. מחקירה ראשונית עולה כי פקח עירייה שהבחין בהן הזעיק את המשטרה והשתיים חולצו מהמכונית. אמן, תושבת כפר כנא שבגליל, יצאה ככל הנראה לסידורים והשאירה אותן במכונית הנעולה.

לפני כשלושה שבועות מתה תינוקת בת חמישה חודשים שנשכחה למשך שבע שעות במכונית בהתנחלות שילה שבדרום השומרון. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום על ידי עוברי אורח ביצעו בה פעולות החייאה אולם נאלצו לקבוע את מותה תוך זמן קצר. כשלהוריה נודע על האירוע, הם התמוטטו ונזקקו לטיפול רפואי.

יום אחר כך נשכחה תינוקת בת שנה וחצי בכלי רכב בחום הכבד בהתנחלות דולב, גם היא בשומרון, והתגלתה רק לאחר שלוש שעות. צוות מד"א שהוזעק למקום ביצע בה פעולות החייאה ופינה אותה לבית החולים אסף הרופא, שם נקבע מותה אחרי ניסיונות החייאה שלא צלחו. הפעוטה נמצאה ללא דופק וללא נשימה בכלי הרכב שחנה בחניית האולפנה בהתנחלות. היא נשכחה במכונית על ידי אביה שאמור היה להוריד אותה בגן בשעת בוקר.

בתחילת החודש שעבר הייתה זו תינוקת כבת תשעה חודשים שנשכחה על ידי אביה במכוניתו ברמת גן. צוותי מד"א שהוזעקו למקום ביצעו בה פעולות החייאה שנמשכו בבית החולים, אולם לבסוף נאלצו לקבוע את מותה. מחקירת האירוע עלה כי בשעות הבוקר יצא האב בג'יפ עם שלושת ילדיו, תאומים בני שש ובתו התינוקת. הוא הספיק להוריד את התאומים בגן הילדים, אולם אז, לפי עדותו, הסיחה שיחת טלפון שקיבל את דעתו. במקום להוריד את בתו בפעוטון, הוא המשיך בחזרה לבית המשפחה, שם השאיר את כלי הרכב בחניה. משם עלה על הקטנוע שלו והמשיך למקום עבודתו, מבלי לשים לב שהתינוקת עדיין במושב האחורי של הרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully