וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגישת התה במשרד האוצר סירבה לנקות - ופוטרה

חנה אלול, עובדת קבלן ללא זכויות סוציאליות בת 65, הועסקה במשרד כמחלקת תה במהלך קדנציות של שרים רבים - אך פוטרה דווקא כשבראש המשרד עומד שר המקדם זכויות עובדי הקבלן

לפני ארבעה חודשים פוטרה חנה אלול בת ה-65 מעבודתה כמגישת התה במשרד האוצר, לאחר עשר שנים בתפקיד. כששאלה אלול מדוע פוטרה, הוסבר לה כי ההחלטה התקבלה בשל סירובה לבקשת הקבלן לשמש גם כמנקה, מטלה שהיא מעבר להגדרת תפקידה – כך חשפה היום גלי גינת במגזין "שישי" בערוץ 10. אלול היא עובדת קבלן ללא קביעות במשרד וללא תנאים סוציאליים.

"ביום בהיר אחד הזמין אותי הקבלן ואמר לי שנודע לו דרך מנהל המשק בלשכה שאנחנו לא מסתדרים", סיפרה חנה לחדשות 10. "הוא אמר לי 'אני רוצה שקט, אין לי זמן לדברים האלה', ופיטר אותי מהיום להיום. אמר לי שהוא משלם לי על אותו היום, ושלא אגיע יותר לעבודה". אלול עבדה במשרד תחת בנימין נתניהו, אהוד אולמרט, רוני בר-און, יובל שטייניץ - אך פוטרה כשבראש המשרד עמד יאיר לפיד, שקידם חוק למען עובדי הקבלן: "אהבו אותי בלשכה", סיפרה בראיון. "היה שר שקרא לי רק חנהל'ה, חלק מהם היו מגיעים אליי הביתה במימונה. נתתי ללשכה את הכל. דיברתי עם מנהלת הלשכה והיא ידעה מה קרה. ביקשתי לשוחח עם השר, אבל היא דחתה אותי כל הזמן, אמרה לי שלפיד לא צריך לדעת מכל הדברים האלה".

ממשרד האוצר נמסר בתגובה לכתבה: "הגברת חנה אלול הועסקה באמצעות חברה קבלנית בלשכת שר האוצר ולצערנו פוטרה על ידי מעסיקיה בשל היעדר הצורך במשמרת שנייה בלשכה. ראש לשכת שר האוצר עשתה מאמצים רבים לסייע לחנה במציאת עבודה אחרת והוצעה לה חלופה ראויה בלשכת שרת הבריאות. אלול סירבה לקבלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully