וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות דרמטית בחקירת רצח האישה שגופתה בותרה

7.8.2013 / 0:08

לוואלה! חדשות נודע כי ישנה התקדמות ממשית בחקירת הרצח שאירע ביום שבת בדרום תל אביב, אז נמצאה גופת אישה ערופת ראש בתוך מזוודה. במקביל, חוקרים מי הפיץ את תמונות הגופה

צילום: דניאל בוק, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ'

רצח האישה שראשה נכרת בתל אביב: לוואלה! חדשות נודע כי חלה אמש (שלישי) התפתחות דרמטית בחקירת רצח האישה שגופתה בותרה ואשר הושארה ללא ראש בתוך מזוודה, סמוך לתחנת הרכבת ברחוב ההגנה בתל אביב בשבת האחרונה.

בתוך כך החליט מפקד מחוז תל אביב, ניצב בנצי סאו, לבדוק מי הדליף תמונות של גופת האישה. מדובר בתמונות קשות של חלקי הגופה שהופצו בימים האחרונים ברחבי המדינה באמצעים אלקטרוניים שונים. ההנחה היא שמי שעשה זאת ליווה את הכוחות בשטח לאורך השעות שלאחר מציאת הגופה.

במשטרה ממשיכים במאמצים לזהות את הנרצחת, אחרי בתחילת השבוע נמצאו ממצאים חדשים בפרשה. במקביל, החקירה מתמקדת גם במעבדה לזיהוי פלילי במטה הארצי, וכן נבדקים כיוונים נוספים. ביחידה המרכזית של מחוז תל אביב, בפיקודו של ניצב-משנה גדי אשד, מנסים ללא הפסקה להגיע לזהות האדם שעומד מאחורי המעשה.

גופת אישה מבותרת נמצאה בתוך מזוודה בתל אביב, 3 באוגוסט 2013. דרור עינב
הגופה מוצאת מהזירה/דרור עינב

לפי הערכות, גילה של הנרצחת נע בין 30 ל-50. היא אותרה כשחלקים מגופתה חסרים וכשהיא עירומה. הגופה נמצאה לאחר שעובר אורח, שהבחין במזוודה בכניסה לתחנת הרכבת על מסוע הנכים, הזעיק את המשטרה משום שחשב כי מדובר בחפץ חשוד. חבלן של משטרת מחוז תל אביב שהגיע למקום מצא את הגופה. "עברתי עם האופניים וראיתי מזוודה שחסמה לי את הדרך. ניסיתי להרים אותה וגיליתי שהיא כבדה מאוד, ואז התקשרתי למשטרה", סיפר איגור, עובר האורח שמצא את הגופה.

(עדכון ראשון: 19:08)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully