וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיוור מתמודד למועצת נתיבות: "רוצה להגיע לכנסת"

רמי שני

4.8.2013 / 11:45

אביחי שלי בן ה-29, שאיבד את מאור עיניו בגיל ארבע, החליט להתעלם מהדעות הקדומות ולהיכלל ברשימה חדשה בבחירות לעיריית העיר הדרומית: "אני לא חושש, אם תהיה אהדה אמשיך"

הבחירות לראשות העיריות ולמועצות המקומיות ברשויות השונות ברחבי הארץ, שיתקיימו בחודש אוקטובר הקרוב, מזמנות לנו מפגש עם מגוון רחב של מועמדים. ראשי רשויות מכהנים המתמודדים לקדנציה נוספת, פוליטיקאים לשעבר שנפלטו מהכנסת והחליטו לחדש ימיהם כקדם בזירה המקומית ופעילים חברתיים צעירים מתחומי חיים שונים, שהחליטו להיכנס אל הביצה הפוליטית ולהשפיע מבפנים על החיים במקום מגוריהם, הם רק חלק מן הפסיפס האנושי שמרכיב את רשימות המועמדים בבחירות.

אביחי שלי, עיוור שמתמודד ברשימה על הנהגת עיריית נתיבות. רמי שני
"צריך לעבור את זה". אביחי שלי/רמי שני

אולם, למרות העושר האנושי שקיים ברוב האזורים בארץ, נראה כי בעיר נתיבות ניתן להיתקל במערכת הבחירות הנוכחית באחד הסיפורים האנושיים היותר מיוחדים שניתן להעלות על הדעת. ברשימה חדשה שהושקה לאחרונה במסגרת המרוץ למועצת העיר הדרומית, נכלל כנגד כל הסיכויים מועמד עיוור, אביחי שלי שמו. שלי טוען כי הוא אינו חושש מכניסתו לחיים הציבוריים ולאור הזרקורים. לדבריו, אם יזכה ליחס חיובי מצד המצביעים דבר לא יעצור מלהגשים את שאיפתו. "אני יודע שאולי העיוורון ייתפס כגימיק וברור לי שאני צריך לעבור את זה", מודה שלי, שמוסיף כי הוא "לא חושש. אם ארגיש שיש לי אהדה אמשיך הלאה".

"נתיבות עיר מצוינת"

שלי, בן 29, מתמודד עם עיוורונו, בו לקה בגיל ארבע, בצורה מעוררת השתאות, והוא משתדל לא לתת לדבר להשפיע על התנהלותו במהלך חייו היומיומיים. הוא בעל תארים בכלכלה ומשפטים, שירת בצה"ל והוא מסייע לנערים להתכונן לחידוני תנ"ך. את שאיפתו העיקרית הוא אינו מתבייש להסתיר: "ברור שאני רוצה להגיע גם לכנסת ואני בטוח שאצליח", הוא מצהיר.

בראש הרשימה בה מתמודד שלי עומד ישראל חנייה, בן 30, שניהל בעבר בית השקעות בקנדה, והחליט לחזור לעיר נעוריו. "אנחנו רוצים להתרכז בשלושה תחומים", הוא מספר בהתלהבות, "כמובן בטיפול בצעירים ולצד זה גם בחינוך ובתרבות". לצורך כך, הוא הקים עם יחד עם שלי, ועם שותף נוסף לדרך בשם אביתר רייבי, את תנועת "אחדות" כדי להכניס לפחות שני חברים למועצת העיר המונה 11 חברים. כמו כן, שואף חנייה להתמנות לתפקיד סגן ראש העיר. "נתיבות היא עיר מצוינת", טוען חנייה, "אבל חשוב לטפח עוד יותר ובצורה שונה את התחומים האלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully