וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבאי לונדון: "היזהרו משימוש באזיקים בשעת הסקס"

שירותי ההצלה בבירה הבריטית קראו לתושבים לחשוב היטב לפני שהם כובלים עצמם בזמן קיום יחסי המין, בשל ריבוי המקרים שבהם נקראו לחלצם. אחד הכבאים סיפק הסבר מעניין לתופעה

שירותי הכבאות וההצלה בלונדון הפצירו היום (שני) בזוגות המתגוררים בעיר לחשוב היטב לפני שהם כובלים עצמם במהלך קיום יחסי מין. זאת בעקבות 79 מקרים שאירעו בשלוש השנים האחרונות, ובהם נקראו צוותי ההצלה לסייע בשחרורם של אזרחים ש"נלכדו" באזיקים או נפצעו בגללם, כאשר השתעשעו עם בן או בת הזוג.

"אם אתם משתמשים באזיקים, השאירו את המפתח ביד", ביקשו בשירותי הכבאות. דייב בראון, כבאי המשרת בעיר, העלה הערכה מעניינת לתופעה ששכיחותה עלתה לאחרונה. "אני לא יודע אם מדובר באפקט שגרם הספר '50 גוונים של אפור'", אמר, "אבל מספר התקריות שבהן היו מעורבים אזיקים ופריטים שכאלה עלו בצורה ניכרת". הוא אף הזהיר מהמצב המביך שעלול להיגרם: "אני בטוח שרוב האנשים יהפכו ל'50 גוונים של אדום' ברגע שצוותי ההצלה יגיעו".

מסתבר שאזיקים הם לא הבעיה היחידה שעמה נאלצים הכבאים בלונדון להתמודד. בין היתר, הם נקראו לחלץ אנשים שאיבריהם נקלעו למכשירים שונים כגון שואבי אבק וטוסטרים – וזאת ללא כל קשר לפעילות מינית כלשהי. לא פחות מ-18 פעמים נקראו הכבאים לאחרונה לחלץ ילדים, בעקבות דיווח של הוריהם המודאגים כי ראשו של הפעוט נלכד בסיר הלילה או באסלה. כעת מנסות הרשויות בבריטניה למגר את התופעה, שעלתה לשירותי הכבאות בלונדון מאות אלפי דולרים. "אני מעוניין להזכיר לכולם שמוקד 999 משמש למקרי חירום בלבד", סיכם בראון. "כשהכבאים יוצאים למשימה מיותרת שכזו, ייתכן שמישהו אחר נמצא בסכנה ממשית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully