וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה תובעת פיצויים: "השדיים שלי גדולים מדי"

בריטית בת 23 טוענת כי ניתוח להגדלת שדייה, שמומן מכספי ציבור, הרס את חייה וכעת היא דורשת הקטנת חזה ופיצויים של 10,000 ליש"ט

נערת זוהר בריטית, בעלת שאיפות להיות דוגמנית, שקיבלה סכום של 4,800 ליש"ט (כ-25 אלף שקלים) מכספי משלמי המסים הבריטיים עבור ניתוח הגדלת חזה, תובעת כעת את שירותי הבריאות של הממלכה, כיוון שלטענתה – החזה שלה גדול מדי. ג'וזי קונניגהאם, טוענת כי החזה שלה, כעת במידה של 36 דאבל די, הרס את חייה והפך אותה לבדיחה לאומית.

בדיילי מייל דווח כי זו הפעם השלישית שקונניגהאם, אמא לשני ילדים בת 23, מגדילה את החזה שלה באמצעות כספי ציבור וכעת היא מבקשת שיממנו לה את הקטנת החזה וכן שישלמו לה פיצויים. לטענתה, היא קיבלה יעוץ לא טוב לפני הניתוח ודורשת פיצויים על רשלנות רפואית ועל נזק נפשי שנגרם לה.
"אני רוצה סכום של 10,00 ליש"ט (כ-55 אלף שקלים) וכל מה שאקבל מעבר לזה יהיה בונוס", היא מסבירה. היא ספגה ביקורת ציבורית רבה בבריטניה לאחר שנחשפו פרטי ההסדר הרפואי שאיפשר לה להגדיל את החזה שלוש פעמים – לאחר שהתברר כי אינה יכולה להגדיל את החזה מסיבות של בעיות רפואיות, היא שכנעה את רופאיה כי החזה הקטן שלה, במידה של A32, גורם לה למצוקה נפשית והצקות מגיל 14 ולכן קיבלה אלפי ליש"ט מהביטוח הלאומי עבור ניתוח להגדלתו למידה של DD36.

היא טענה אז כי "זה לא שהייתי שטוחה. לא היה לי חזה בכלל. לא יכולתי לצאת לחופשה, חייתי בפחד אם חס וחלילה מישהו יראה אותי בביקיני ולא הייתי יכולה לצאת מהבית בלי חזיה מרופדת. הרופאים אמרו לי שהם לא ראו מקרה כמו שלי והאמינו לי כשפרצתי בבכי ואמרתי להם שהחיים שלי נהרסו". לאחר הניתוח היא הודתה בראיון ל"סאן" כי היא לא באמת הייתה במצוקה נפשית. "אף פעם לא הייתי בדיכאון בגלל החזה שלי ולא באמת הציקו לי בבית הספר. פשוט הייתי בסערת רגשות כשדיברתי עם הרופאים ובכיתי אז הם הפנו אותי להגדלת חזה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפני ואחרי הניתוח/מערכת וואלה!, צילום מסך

חודשיים לאחר הניתוח היא מיהרה להציג את החזה שלה בצילומי עירום בצהובונים וקיוותה להתחיל בקריירה של דוגמנית עירום. היא טענה אז שהחזה החדש שלה מוסיף לה ביטחון ועוזר לה "במרדף אחרי החלום". אולם כעת היא טוענת שהחזה הגדול לא עזר לקריירה שלה, והיא מעוניינת להקטין אותו – שוב על חשבון הביטוח הלאומי. "לא ביקשתי חזה בגודל של DD36, הייתי מרוצה גם מחזה בגודל B", היא אמרה לסאן, "אבל הם אמרו לי שבגלל שאין לי רקמת חזה אני צריכה חזה גדול יותר. הם לא עזרו לי. הם רק הרסו לי את החיים".

בשעות שעברו מאז התפרסם סיפורה של קונניגהאם הביקורת הציבורית עליה הולכת וצוברת תאוצה – בעיקר ברשתות החברתיות. בין היתר נכתב עליה: "זה לא החזה שלך שהרס לך את הקריירה", או "אם היא תתבע את הביטוח הלאומי על הרס החיים שלה אני אתבע אותה על הרס האנושות", וגם – "זה לא החזה שלך שהרס לך את החיים. זה הפרצוף".

  • עוד באותו נושא:
  • הגדלת חזה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully