וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו ב'אמהות המריחואנה': הורה מעשן הוא יותר טוב

קבוצת אמהות הקימו קבוצה שמטרתה להלחם בתפיסה לפיה עישון מריחואנה והורות טובה לא הולכים ביחד. לטענתן, העישון הופך אותן לאמהות טובות יותר

סרטון וידאו המציג אמהות המעשנות מריחאונה באופן קבוע ויומי ואף משלבות אותה בארוחות שלהן, הפך ללהיט בטוויטר וכבש את הרשת החברתית השבוע. לטענתן, זה אפילו הופך אותו לאמהות טובות יותר, או כמו שאחת מהן מסבירה בסרטון: "אני רגועה יותר, יותר הגיונית ולא עצבנית ולחוצה".

קבוצת האמהות מבברלי הילס שבקליפורניה התאחדו ויצרו קבוצה שמטרתה להלחם בתפיסה לפיה עישון מריחואנה והורות טובה לא הולכים ביחד. קבוצת "אמהות המריחואנה", רובן נשים צעירות עם ילדים קטנים, חלקן עקרות בית עשירות ואחת מהן היא שוטרת, נפגשת באופן קבוע בכדי לעשן כמה ג'ויינטים, להוריד ראשים בבאנג ולנסות זנים חדשים של גראס. לטענתן, העישון הופך אותן לאמהות טובות יותר כיוון שהוא הופך אותן לרגועות יותר ומפוקסות יותר. מדי חודש מקיימות האמהות מסיבות, בהן הן מנסות זנים חדשים של מריחואנה ואף מזמינות שף מיוחד שמבשל עבורן מטעמים עם זרעי הסם הקל. כולן, אגב, החלו לעשן רק בגיל מבוגר יחסית, לאחר שקיבלו מריחואנה רפואית לטיפול בכאבים כרוניים או מחלות אחרות.

"כולנו נתקלנו באנשים שטוענים שמריחואנה היא רק למסוממים, אבל אנחנו ההוכחה שאפשר להיות הורה טוב וחבר פרודקטיבי בקהילה ועדיין לעשן מריחואנה", אמרה שריל שומן בת ה-53, שטוענת כי עישון מריחואנה דומה לכדורי הוואליום שנהגו האמהות ליטול בשנות ה-60 שנקראו אז "העוזרים של אמא": "זה בדיוק אותו דבר. זה עוזר לך להעביר את היום", היא אומרת.

ג'נוארי תומס בת ה-37 היא אמא המעשנת חמש פעמים בשבוע. היא מסבירה כי העישון חשוב עבורה עד כדי כך שהיא התחילה לחנך את ילדיה בנושא. "מריחואנה הופכת אותי להורה טוב יותר ויצירתי יותר. היא מחסלת דאגות לגבי חיי היומיום. אני רוצה שהבת שלי תבין את היתרונות של הקנאביס, אז הקראתי לה ספרים בנושא כמו "התרופה המצחיקה של אמא" או "זה רק צמח".

שימוש במריחואנה אינו חוקי בקליפורניה ללא מרשם רופא, אבל גם עם מרשם מרבית ההורים מספרים על ביקורת שלילית שהם סופגים מהסביבה. "הורים שמעשנים מריחואנה הם לא מושלמים, אבל הם יותר קרובים לשלומות מאשר הורים ששותים אלכוהול בצורה לא אחראית", עונות האמהות למבקרים.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully