וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעירה שמכרה את בתוליה: "רומיתי ונוצלתי"

ברזילאית בת 21 שהעמידה את בתוליה למכירה במסגרת תכנית ריאליטי ומכרה אותם תמורת 780 אלף דולר טוענת: "היוצר ניסה לרמות אותי" ומבטיחה כי היא עדיין בתולה

קטרינה מיגליוריני, הברזילאית בת ה-21 שהתפרסמה לאחרונה לאחר שהציעה למכירה את בתוליה במסגרת תכנית ריאליטי תמורת 780 אלף דולר, טוענת כעת כי היא רומתה ונוצלה ומבטיחה כי היא עדיין בתולה. בראיון שהעניקה להפינטגטון פוסט אמרה מיגליוריני, כי המכירה הפומבית המתוקשרת של בתוליה, שפורסמה בחודש אוקטובר על ידי היוצר האוסטרלי ג'סטין סיסלי, הפכה לכישלון גדול. "הרגשתי כמו קורבן... הוניתי על ידי סיסלי, שניסה לרמות אותי ואת כולם".

סיסלי היה אמור לצלם סרט דוקומנטרי תחת הכותרת "דרושים בתולים", שיעקוב אחרי חייהם של מיגלריוני ואלכס סטפנוב, הנציג הגברי הבתול. במכירה הפומבית של בתוליה של מיגליוריני זכה מיליונר יפני בן 53 שהזדהה בשם "נטאסו", אולם לדבריה כשנפגשה עימו במסעדה באוסטרליה הוא לא תאם לתיאור החיצוני שלו כפי שסיפר לה סיסלי והם לא קיימו יחסי מין בסופו של דבר. בנוסף, היא טוענת כי סיסלי לא שילם עבור הנסיעות שלה או העביר לה את הכסף שהובטח לה.

מנגד טוען סיסלי כי "יש לנו צילומים שמפריכים את דבריה" וכי היא הפרה את תנאי החוזה שלה כשחקנית. לדבריו הוא אינו מתכוון לנדב פרטים על הפרויקט, שתוכנן להיות סרט דוקומנטרי אך הפך לסדרת ריאליטי, אך טען כי מיגלריוני הפרה את החוזה: "היא לא הגיעה לימי צילום מספר פעמים. אחרי שניים-שלושה ניסיונות להביא אותה לאוסטרליה, לאחר שהגיעה סוף סוף היא עזבה את היבשת לטובת תצוגת אופנה בברזיל", הוא האשים. לעומתו טוענת מיגליוריני כי כשהגיעה לצילומים באוסטרליה ביקש היוצר להוסיף אלמנטים לא מציאותיים – כמו למשל לגרום לידיד שלה להתנהג כאילו הוא החבר שלה, בכדי "לייצר דרמה". היא טענה כי סיסלי "רצה להכניס לנו מילים לפה ולביים סצינות שלא באמת קרו. בהתחלה הסכמתי אבל אז הבנתי שסרט דוקומנטרי אמיתי חייב להיות ספונטני".

בנוסף להאשמות הללו, לאחר שבוצעה המכירה הפומבית הודיע התובע הכללי של ברזיל כי סיסלי עלול לעמוד לדין על סחר בנשים ושילדול לזנות, אם אכן יתקיים אקט מיני בין מיגליוריני לאותו קונה יפני. בתגובה הבטיח סיסלי כי השניים יקיימו את האקט במטוס מחוץ לשטח השיפוט הברזילאי. גם לטענה זו לא מאמינה מיגליוריני, שמספרת כי לסיסלי אין אפילו מספיק כסף לשלם על ההוצאות שלה בזמן ששהתה באוסטרליה.

"הוא ניסה ללכוד בתולות נוספות"

כאשר הכריז סיסלי לראשונה על הצילומים בשנת 2010 הוא הבטיח כי שיאם יהיה תיעוד של שני הבתולים מקיימים יחסי מין, אולם מיגלריוני טוענת כי ההבטחה לקיים יחסי מין לא הייתה "חקוקה בסלע". היא אמרה כי "הוא גרם לי להאמין שזה סרט דוקומנטרי רציני על בתולים צעירים וכי קיים סיכוי שתהייה מכירה פומבית בסופו", אולם לטענתה כאשר נפגשה לראשונה עם סיסלי המכירה הפומבית כבר פורסמה בכלי התקשורת – מה שהציב אותה בפני עובדה מוגמרת. "הסכמתי כי הוא אמר לי שזו הדרך הטובה ביותר למשוך תשומת לב מהתקשורת עבור הפרויקט", אמרה. היא הוסיפה וטענה כי בתמורה להשתתפותה בתוכנית היא הייתה אמורה לקבל 20 אחוזים מהמכירות ואת כל הכסף מהמכירה הפומבית – ולא קיבלה עד כה אגורה. כעת היא טוענת כי לדעתה אותו מיליונר יפני שקנה את בתוליה לא באמת קיים ומתגאה כי היא עדיין בתולה.

בהבטחה אחת שלו כן עמד סיסלי – הוא הבטיח שהפרוייקט יעסוק בשינויים בחיים ואכן חייה של מיגלריוני השתנו – היא הצטלמה לעמוד השער של מגזין פלייבוי הברזילאי. למרות שהיא טוענת שהיא קיבלה את התפקיד הזה ללא קשר לפרויקט וכי סיסלי השתמש בזה בכדי "ללכוד בתולות נוספות". היא אמרה כי הוא "ניצל את הרעש שעשה המקרה שלי – כמו למשל השער בפלייבוי, כדי להונות אנשים בכדי להאמין שהפרוייקט ישנה את חייהם ויהפוך אותם לעשירים ומפורסמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully