וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכב פמליית ראש הממשלה הפלסטיני התנגש ברכב ישראלי

ההתנגשות אירעה ליד צומת תקוע, לאחר שהרכב הפלסטיני חצה ככל הנראה קו הפרדה רצוף. שלושה ממאבטחיו של חמדאללה שלא היה ברכב ושישה בני משפחה ישראלית נפצעו, בהם אחד קשה

תשעה בני אדם נפצעו היום (שבת) בתאונת דרכים חזיתית בין מכונית פלסטינית למכונית ישראלית סמוך לצומת תקוע שליד בית לחם. המכונית הפלסטינית שהייתה מעורבת בתאונה שייכת לפמליית ראש הממשלה הפלסטיני, ראמי חמדאללה, ובשעת התאונה נסעו בה מאבטחיו. במכונית הישראלית היו זוג הורים וארבעה ילדיהם. ראש הממשלה הפלסטיני, שנסע במכונית אחרת בשיירה, לא נפגע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כלי הרכב הפלסטיני חצה, על פי החשד, קו הפרדה רצוף. התאונה ליד תקוע, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

אב המשפחה הישראלית נפצע באורח קשה ושאר בני המשפחה נפצעו קל-בינוני. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו לבני המשפחה טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים שערי צדק בירושלים. שלושה ממאבטחיו של ראש הממשלה הפלסטיני נפצעו גם הם באורח קל-בינוני ופונו לטיפול בבית החולים. מחקירה ראשונית עולה כי נהג המכונית הפלסטינית יצא לעקיפה בקו הפרדה רצוף והתנגש במכונית הישראלית.

ראש הממשלה הפלסטיני, פרופ' ראמי חמדאללה. רויטרס
אבו מאזן קיבל את התפטרותו. חמדאללה/רויטרס

ראמי חמדאללה מונה לתפקיד ראש הממשלה הפלסטיני ב-2 ביוני, כחודשיים לאחר התפטרותו של סלאם פיאד. בצעד מפתיע, הגיש גם חמדאללה בשבוע שעבר את התפטרותו ליושב ראש הרשות, אבו מאזן, ככל הנראה בעקבות חילוקי דעות סביב סמכויותיו ותחומי ריבונותו. יממה לאחר שהגיש את התפטרותו, הודיע חמדאללה כי הוא חוזר בו, בעקבות פגישה שקיים עם אבו מאזן. אלא שבתחילת השבוע הודיע דוברו של אבו מאזן, כי יו"ר הרשות קיבל את התפטרותו של חמדאללה. המועמד להחליף את חמדאללה הוא מוחמד שטייה, מראשי פתח ומקורבו של אבו מאזן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully