וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבילוי בכינרת הסתיים באסון: בן 57 הוכש על ידי נחש - ומת

קובי דוד

21.6.2013 / 0:18

הגבר, שנפש עם בני משפחתו בחוף החקלאים, נפגע אנושות מהכשת נחש צפע ואיבד את הכרתו. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום ביצע פעולות החייאה, אולם נאלץ לקבוע את מותו

אסון בכינרת: אמש (שישי) נקבע מותו של גבר בן 57 שהוכש על ידי נחש צפע בחוף החקלאים שליד קיבוץ גינוסר. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום ביצע בו פעולות החייאה, אולם נאלץ לקבוע את מותו של האיש, תושב אחד היישובים באזור מודיעין. האיש הגיע יחד משפחתו לנפוש בחוף הממוקם לא רחוק מהקיבוץ. לפתע, בעת שישב על הדשא הכיש אותו נחש הצפע בידו. בני משפחתו מיהרו להזעיק את כוחות הרפואה, אולם כשצוות הפרמדיקים הגיע למקום האיש כבר היה ללא דופק וללא נשימה. מאוחר יותר כאמור, נאלצו לקבוע את מותו בשטח.

רק לפני שלושה ימים נפגע ילד בן 14 באורח בינוני לאחר שהוכש על ידי נחש צפע ביישוב נריה שבמועצה אזורית מטה בנימין. הוא פונה על ידי צוות מד"א לבית החולים שיבא בתל השומר שם טופל ומצבו יוצב.

באותו היום, הובא גבר בן 28 מאחד הכפרים בגליל על ידי משפחתו למרכז הרפואי זיו בצפת במצב קשה לאחר שהוכש אף הוא על ידי נחש צפע. הוא טופל באמצעות נסיוב בחדר המיון, הורדם, הונשם והועבר בהמשך לטיפול במחלקה לטיפול נמרץ. אף שמרבית ההכשות בתקופה האחרונה נרשמו בצפון, גם במרכז הארץ אירע הכשה שנגרמה בפציעה. בתחילת החודש, הוכשה אישה בת 55 על ידי נחש ארסי לא ידוע במושב כפר ידידיה שבשרון. צוות מד"א פינה אותה לבית החולים לניאדו בנתניה לקבלת טיפול.

האזור בו אירע האסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully