וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו "קרן מוות" - כדי להתנקש באובמה ובאויבי ישראל

שני גברים מניו יורק מואשמים שניסו לבנות מכשיר נייד שיוכל לשגר קרינה קטלנית שתשתק ותהרוג מוסלמים, ולמכור אותו לארגונים יהודיים. ספק אם מכשיר כזה היה קטלני באמת

שני גברים ממדינת ניו יורק מואשמים בבניית קרן לייזר ניידת, שנועדה לשמש אותם כדי "לחסל את אויבי ישראל". השניים אף ביקשו לנקום בנשיא ארצות הברית, ברק אובמה, בעקבות הפיגוע בבוסטון. הם רצו למכור את הנשק לארגונים גזעניים ולקבוצות פרו-ישראליות.

האף-בי-איי הגיש כתב אישום נגד גלנדון סקוט קרואפורד, בן 49, ונגד אריק פרייט, בן 54, שטענו שהיו חברים בארגון הגזעני קו קלוקס קלאן (KKK), הדוגל בעליונות הגזע הלבן. לדברי התביעה, קרואפורד פנה בשנה שעברה לארגונים יהודיים וביקש מימון שיעזור לו לבנון מכשירים שסייעו לו לפגוע, או להקרין קרינה קטלנית, לעבר מי שהוצג על ידו כ"אויב של ישראל". הוא ופרייט הרכיבו מכשיר נייד הנשלט מרחוק, שהיה אמור לפעול מתוך משאית. בשלב זה הודיע אחד הארגונים למשטרה והתריע על הפנייה החשודה שקיבל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שני הנאשמים בפרשה: מימין אריק פייט, משמאל סקוט קרואפורד/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמייה של המכשיר שניסו לבנות קרואפורד ופרייט/מערכת וואלה!, צילום מסך

השניים הודיעו כי באפשרותם לפגוע במוסלמים ובשאר מיעוטים בארצות הברית. מי שהסגיר אותם למשטרה היה חבר בכיר ב-KKK, אליו פנו בבקשה למימון נוסף. סוכן סמוי שהעביר להם כסף הביא למעצרם.

קרואפורד עבד כמהנדס מכונות בחברת ג'נרל אלקטריק. הוא הכיר בעבודה את פרייט, קבלן חיצוני של החברה, שהיה ה"מוח הטכני" מאחורי המכשיר המוזר.

מומחים אמרו כי מכשיר שכזה לא יוכל לגרום נזק של ממש. גם מכשירי הקרנה המשמשים לטיפול בחולי סרטן אינם גורמים תמותה, ודורשים אנרגיה עצומה להפעלתם - כזו שמתח חשמלי של משאית או כלי נייד אחר אינו מסוגל לספק. כמו כן, כדי לגרום נזק בקרינה, ה"מטרה" חייבת להישאר נייחת, ולא ניתן לשגר את הקרן הרדיואקטיבית הממוקדת ממרחק.

לקריאה נוספת
הציתה את עצמה - והאשימה את ה-KKK

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully