וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעיד במשפט ליברמן: השדרנית גאולה אבן

10.6.2013 / 10:05

ההגנה תנסה להפריך את עדותו של דני אילון בעזרתה של שדרנית הערוץ הראשון. אבן ראיינה את אילון לאחר הדחתו, אז טען כי אינו זוכר אם ליברמן התערב במינוי השגריר בן אריה

ביום רביעי הקרוב צוות ההגנה במשפטו של ליברמן ישתמש בתחמושת נוספות עליה כבר נאמר שיעשה שימוש – שדרנית הערוץ הראשון גאולה אבן תעלה לדוכן העדים ותנסה לקעקע את עדותו של דני אילון, לשעבר סגן שר החוץ, אשר שימש כעד המרכזי של התביעה.

שבוע לפני שהודח אילון נערך לו ראיון עם אבן שבו נשאל, בין היתר, האם ליברמן התערב כדי למנות את זאב בין אריה לשגריר. אילון ענה שהוא לא זוכר. חודש לאחר מכן, סתר את עצמו בעדות שמסר במשטרה. בעדותו בבית המשפט הסביר זאת בכך ש"לא מפלילים שר חוץ בשידור חי".הוא הוסיף כי אבן לא עמדה בסיכום מוקדם שלהם שהריאיון יתמקד בשאלות מדיניות בלבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקווים להראות בהגנה כי אילון שיקר ויטענו כי הוא מונע ממניעי נקמה. ליברמן ואילון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבן צפויה למסור, בניגוד לעדותו של אילון, שלא היה סיכום מוקדם כזה וכך מקווים להראות בהגנה כי אילון שיקר ויטענו כי הוא מונע ממניעי נקמה משום שהודח מרשימת ישראל ביתנו ועל כן אין להתחשב בעדותו.

בחקירתו הנגדית של אילון כבר העלו סנגוריו של ליברמן תהיות כיצד לא זכר ושתק מספר שנים על אף שידע, לטענתו, על מעורבותו של ליברמן במינוי והצהיר כי הינו "אזרח שומר חוק", ולאחר שהודח מרשימת ישראל ביתנו זכרונו "שב אליו".

לקריאה נוספת
ליברמן: ”רק אחרי שאילון הודח הזיכרון שב אליו”
אילון העיד: ”ליברמן ביקש ממני למנות את השגריר”
משפט ליברמן: שתי עדויות סתרו טענת דני אילון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully