וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בישראל: צפו בדיקור סיני בטיגריס חולה

הטיפול האלטרנטיבי בוצע בפדנג, טיגריס בן 14 המתגורר בספארי ברמת גן וסובל מדלקת אוזניים כרונית. הווטרינרים מקווים כי המחטים באורך 4 ס"מ יביאו סוף כל סוף מזור למחלתו

פדנג הוא טיגריס בן 14 המתגורר בספארי ברמת גן וסובל זה למעלה משנתיים מדלקת אוזניים כרונית. בעבר הוא הורדם פעמיים לצורך טיפולים, אך ההקלה המסוימת שבאה בעקבותיהם חלפה לאחר זמן מה. המטפלים בספארי ממשיכים להעניק לו כל העת טיפול אנטיביוטי, אך לפי שעה לא נמצא פתרון לבעיה האקוטית.

צפו בטיפול האלטרנטיבי שבוצע בפדנג

בכל הרדמה, ד"ר יגאל הורוביץ וטרינר הספארי מנקה את אוזניו של פדנג ופותח את התעלות באוזניים בעזרת חומרים שונים לצורך לקיחת דגימות מהן. אתמול (ראשון) הורדם פדנג בפעם השלישית. אלא שבשונה מהפעמיים הקודמות, במקביל לטיפול הקונבנציונלי פדנג עבר טיפול הוליסטי המבוסס על דיקור בנקודות שונות בגופו. את הטיפול הלא שגרתי ערכה מור מוסינזון, מטפלת ברפואה משלימה לבעלי חיים, שביצעה בפדנג דיקור בכמה נקודות קרובות למוקד האוזן ובנקודות מרוחקות, כדי לנסות לפתור את הבעיה בדרך אלטרנטיבית – לראשונה בספארי ולדברי אנשיו, גם לראשונה בעולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פדנג על מיטת הטיפולים בספארי, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך הטיפול עשתה מוסינזון שימוש במחטים באורך ארבעה סנטימטרים ובקוטר 22 מילימטרים. בטיפול השתתפה גם הווטרינרית ד"ר גילה צור, מומחית לבעיות עור אצל בעלי חיים ורופאה בכירה בבית החולים הווטרינרי של האוניברסיטה העברית. דגימות נלקחו, שוב, מאוזניו של פדנג והוא קיבל אנטיביוטיקה וסטרואידים. בספארי הביעו תקווה כי הטיפול יוצא הדופן יפתור את הבעיה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully