וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית חדרה נעצר בחשד לעבירות שוחד ומרמה

13 חשודים, בהם ראש העיר חיים אביטן, נעצרו הבוקר בפשיטה של המשטרה, בתום חקירה סמויה שנוהלה בחודשים האחרונים. לחשודים מיוחסות גם עבירות של הלבנת הון ומיסוי

צילום: שלומי גבאי, עריכה: גדי וינסטוק

היחידה הארצית לחקירות הונאה של המשטרה ביצעה הבוקר (ראשון) פשיטה בבניין עיריית חדרה, במשרדי החברה הכלכלית בעיר ובבתים ובמשרדים של בכירים בעיריית חדרה החשודים בעבירות של שוחד, הלבנת הון ועבירות נוספות. לאחר חקירה סמויה שניהלה במשך חודשים היחידה, בשיתוף עם רשות המסים, יחידת יהלום וחקירות מע"מ ירושלים ובליווי פרקליטות מחוז חיפה, נעצרו ועוכבו לחקירה 13 חשודים, בהם ראש העיר חיים אביטן, קבלנים, יזמים וחשודים נוספים.

לחשודים מיוחסות עבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים, עבירות על חוק איסור הלבנת הון ועבירות על פקודת המסים. החשודים המרכזיים יובאו לדיון בהארכת מעצרם בשעות הצהריים בבית משפט השלום בראשון לציון.

אין זו הפעם הראשונה שבה מעורבים בכירים בעיריית חדרה בפרשות של עבירות שחיתות. לפני כחודשיים, נגזרו 15 חודשי מאסר בפועל על שלום מלכה וארבעה חודשי מאסר בפועל על יהודה פרץ - שני עובדים לשעבר בעיריית חדרה שהורשעו בקבלת שוחד במסגרת תפקידם. מלכה שימש בעבר כראש מחלקת רכב וחניונים בעירייה ופרץ כמנהל אגף שיטור וביטחון בעירייה. בנוסף נגזרו על השניים עונשי מאסר על תנאי וקנס כספי.

ב-2010 פשטה המשטרה על משרדי העירייה ואספה מסמכים ומחשבים ביחידת ההנדסה של העירייה. ב-2003 הורשע ראש העיר דאז, ישראל סדן, בעבירות של שוחד והפרת אמונים ונשפט לשמונה חודשים מאסר בפועל, אותם ריצה בכלא מעשיהו.

החרמת מסמכים מהחברה הכלכלית חדרה. יוני 2013. שלומי גבאי
המשטרה פשטה על המשרדים, כמו גם על משרדיהם ובתיהם של החשודים/שלומי גבאי

לאחרונה נעצר ראש עיריית אלעד, יצחק עידן, בחשד לעבירות שוחד, מרמה בנסיבות מחמירות, עבירות על חוק איסור הלבנת הון ועל פקודת מס ההכנסה. יחד עמו נעצר גם תושב העיר בן 58. לפני כשבועיים שוחרר עידן למעצר בית, והשופט הורה להרחיקו מהעירייה במשך עשרה ימים נוספים.

כשבוע וחצי קודם לכן נעצר ראש עיריית יהוד, יוסי בן דוד, בחשד לקבלת שוחד, מרמה והלבנת הון. הוא נעצר בתום חקירה סמויה של הארצית לחקירות הונאה, לא שנחשד שנטל שוחד מבעלי עסקים ומקבלנים בעיר. לצד קבלת השוחד, בן דוד חשוד גם בהפרת אמונים וברישום כוזב במסמכי תאגיד.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully