וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לניסיון חטיפה ליד חדרה: שלוש חיילות התלוננו במשטרה

החיילות טענו כי שני גברים ערבים ניסו למשוך אותן בכוח לרכב באזור מחנה 80. המשטרה פתחה בסריקות לאיתור הרכב, בסיוע מסוק. מחקירה ראשונית עולה כי הרקע לאירוע מיני

חשד לניסיון חטיפה בשרון: שלוש חיילות הגישו הערב (שלישי) תלונה במשטרת חדרה לאחר שלטענתן שני גברים ערבים ניסו להכניסן בכוח לרכב ללא הצלחה באזור מחנה 80 שליד פרדס חנה-כרכור. משטרת חדרה פתחה בסריקות לאיתור הרכב, שנמלט מהמקום לאחר התקרית. גם מסוק משטרתי מסייע בחיפושים.

מחקירה ראשונית עולה כי הרקע לאירוע הוא ככל הנראה מיני ולא לאומני. לטענת החיילות, הן צעדו על הכביש הראשי בדרכן חזרה מהבסיס לפרדס חנה. בשלב זה, לדבריהן, עצר לידן הרכב החשוד ויושביו הציעו להן טרמפ. אז, על פי החשד, יצא אחד מהנוסעים וניסה למשוך את אחת החיילות פנימה בכוח. שתי חברותיה הצליחו למנוע זאת והרכב נמלט מהמקום.

האזור בו אירע על פי החשד ניסון החטיפה

בתוך כך, אתמול הותר לפרסום כי במהלך חודש מאי חשף שירות הביטחון הכללי, בסיוע צה"ל ומשטרת ישראל, פעיל חמאס שתכנן להוציא לפועל פיגועי חטיפה וירי בהנחיית משוחרר "עסקת שליט" שגורש לחו"ל. העצור הוא בכר עטאללה סמיח סעד, בן 26, תושב רמאללה שבחקירתו בשב"כ, עלה כי נפגש בירדן במהלך חודש אפריל עם השאם חג'אז, פעיל חמאס שנשפט לעשרה מאסרי עולם נוכח חברותו בתשתית, שביצעה פיגועים בין השנים 2001 – 2003, והייתה אחראית למותם של עשרה ישראלים, בהם אזרחים וחיילי צה"ל. חג'אז שוחרר מהכלא, במסגרת "עסקת שליט", וגורש לחו"ל, וכיום הוא מתגורר בקטאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully