וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום מבצע חשאי: בכיר בארגון הפשע של מולנר נעצר

4.6.2013 / 13:55

שני סוכנים שהופעלו במשך 10 חודשים הובילו למעצרם של 25 חשודים נוספים בשורת עבירות סמים, נשק וכן בניסיונות חיסול. המשטרה עלתה על קו הברחת קוקאין ואקסטזי מאירופה לארץ

היחידה הארצית לפשיעה חמורה ובינלאומית (היאחב"ל), בשיתוף מודיעין להב 433, עצרו הבוקר (שלישי) 26 חשודים בשורת עבירות חמורות, ובהן ייבוא וייצור סמים, מכירת נשק, ניסיונות חיסול, סחיטה באיומים והלבנת הון. בין העצורים ישנו גם אחד מבכירי ארגונו של העבריין עמיר מולנר, וכן מארגונו הפשיעה של אבי רוחן, ושל ארגון פשיעה גדול בצפון הארץ. במשך כעשרה חודשים הופעלו שני סוכנים סמויים שאפשרו חשיפת מנגנוני פעילות חובקת עולם.

הסוכנים פעלו במטרה לחדור לארגוני הפשיעה הגדולים בארץ ועלו על הקו המשמעותי ביותר לייבוא סמי אקסטזי וקוקאין ממדינה באירופה. מטרות הסוכנים היו להיכנס לארגוני הפשיעה ולסכל חיסולים באמצעות חשיפת תכנונם; להשתלט על קו הברחת הסמים בתיאום עם המשטרה המקומית במדינה; מאבק בתופעת הלבנת ההון, שבו לטענת המשטרה נחלו ארגוני הפשיעה פגיעה בסך 80 מיליון שקלים; ולבסוף תחום אמצעי הלחימה, לרבות מטענים מורכבים וכלי נשק שלדברי קצין בכיר ביחב"ל "אמורים היו להגיע לידיים לא טובות".

במשטרה יודעים שלפניהם עוד דרך ארוכה במאבק במשפחות הפשע, עד פגיעה ממשית ביכולתם של ארגוני הפשיעה לייבא סמים קשים לישראל, אולם הביעו סיפוק רב מהצלחתו של המבצע. צו איסור פרסום הוטל על שהותם של שני סוכנים, והיום יובאו 26 העצורים להארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully