וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מי הותירה סימן אודם על הצווארון של אובמה?

הנשיא האמריקני עלה לדוכן הנואמים כאשר על צווארונו סימן שהותירה אישה שבירכה אותו בחיבוק. אובמה דאג לגלות מי אותה אישה והתלוצץ: "לא רוצה להסתבך עם מישל"

צילום: הבית הלבן, עריכה: גדי וינסטוק

נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, נדרש לעתים קרובות לספק הסברים לעם האמריקני, אך הלילה (רביעי) הוא סיפר אחד כזה – ברוח שטות - בעיקר לרעייתו מישל. באירוע שהתקיים בבית הלבן לרגל חודש המורשת האסייתית-אמריקנית, עלה אובמה לדוכן הנואמים כשעל צווארון חולצתו סימן של אודם, שהותירה אחת הנוכחות בכנס אשר בירכה אותו לשלום בחיבוק.

צפו באובמה מסביר את התקרית:

האישה האחראית לסימן המביך היא ככל הנראה דודתה של זמרת המוכרת מהתכנית "אמריקן איידול", ג'סיקה סנצ'ז, כפי שדאג אובמה להבהיר. "אני מודה לכולם על האווירה החמה, אחד הסימנים לכך הוא סימן האודם על צווארוני", התלוצץ אובמה. "אני חושב שאני יודע מי השאירה אותו. איפה דודה של ג'סיקה סנצ'ז? הנה, אני רוצה שכולם יראו. אני לא רוצה להסתבך עם מישל, לכן אני מצביע עלייך מול כולם".

לצד העובדה שתקרית האודם תמימה לחלוטין והסבריו של אובמה מבודחים, יש לנשיא סיבה נוספת להאמין שאשתו תגלה סלחנות. רק בחודש שעבר נקלעה היא עצמה לתקרית מביכה, כאשר מעדה בלשונה ואמרה למראיין "האמן לי, בתור אם חד-הורית עסוקה...". כאשר נשאל אובמה על פליטת הפה, שעוררה את זעמן של אמהות חד-הוריות במדינה, ענה כי הוא מכיר את המצב אליו נקלעה. "בתור מישהו שמעד בלשונו בעצמו פעמים רבות, אני נוטה שלא להחמיר עם אשתי ועם אחרים במקרים שהם בסך הכל פליטת פה", אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully