וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיבור מקליבלנד יאכל המבורגרים בחינם כל חייו

צ'ארלס רמזי בחר שלא לדרוש את הפרס הכספי שהוצע עבור מציאת אחת הנשים שהציל, אך מסעדות בעירו דאגו לכך שיקבל פרס כלשהו. "חולקים כבוד לגיבור המקומי באמצעות אוכל מקומי"

צילום: רויטרס, רשת החדשות המקומית, עריכה: גדי וינסטוק

(צפו ברמזי מתאר את רגעי ההצלה)

כך ייעשה לאיש שהקסים את אמריקה: צ'ארלס רמזי, השכן שהציל את שלוש החטופות שהוחזקו במשך כעשור ב"בית הזוועת" בקליבלנד, זכה למעמד של גיבור בעקבות האירוע. הקסם האישי המיוחד שהפגין בראיונות עמו ביום שחרור הצעירות רק הוסיף לעצם המעשה, והם שודרו שוב ושוב בתחנת הטלוויזיה ואף זכו לעיבודים מוסיקליים. כעת יש מי שהחליטו לגמול לרמזי לא רק באהדה – אלא גם בגמול חומרי. יותר מתריסר מסעדות ברחבי קליבלנד התחייבו להעניק לרמזי המבורגר בחינם בכל פעם שייכנס אליהן, במשך כל חייו.

צפו ברמיקס לראיון עם רמזי

"אנחנו רוצים לחלוק כבוד לגיבור המקומי באמצעות אוכל מקומי", הסביר סקוט קון, שבבעלותו כמה מסעדות בעיר. "הוא עצר את הארוחה שלו באמצע כדי לעזור לנשים האלו. עתה אנו מוודאים שיהיו לו הזדמנויות אחרות לצאת וליהנות מההמבורגר שלו כמו שצריך".עד האירוע, עבד רמזי כשוטף כלים באחת מאותן מסעדות, הודג'ס, שמאז כבר הכניסה לתפריט מנה שנקראת על שמו. חבריו לעבודה של רמזי הנפיקו חולצות שעליהן מודפס דיוקנו, כדי להביע את הערכתם.

ביום שחרורן של הצעירות, בשעה ששמע את צעקותיה של ברי היה רמזי בעיצומה של ארוחה במרפסת ביתו – המבורגר מרשת מזון מהיר. "אכלתי מקדונלד'ס", סיפר רמזי בראיון שהפך אותו למפורסם. "יצאתי החוצה וראיתי את הילדה הזאת מתחרפנת ומנסה לצאת מהבית. אז יצאתי למרפסת, והיא ביקשה: 'תעזור לי לצאת, החזיקו אותי פה הרבה זמן'". רמזי עצמו דווקא יכול היה לבקש פרס כספי, מכיוון שעבור מציאתה של החטופה אמנדה ברי הוצע בעבר פרס של 25 אלף דולרים, אולם הוא בחר שלא לבקש את הפרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully