וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ניסה לפרק מוסך ונקבר תחת ההריסות

ג'ייק וויר הבריטי כמעט איבד את רגלו ואת חייו כשהחל לפרק את קיר הלבנים של המוסך - אשר קרס עליו ברגע. "אדרנלין הכה בי והתחלתי לגרור עצמי החוצה". צפו בתיעוד

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: טל רזניק

לפעמים עדיף להזמין איש מקצוע: בחודש יוני האחרון החליט ג'ייק וויר הבריטי, צחנן לשעבר, לפרק את המוסך הישן בביתו. המלאכה תועדה בסרטון וידאו שהתפרסם לאחרונה, בו נראה ג'ייק עומד על שרפרף ומנסה לחלץ לבנים מהקיר. ככל הנראה, המבנה היה רעוע ביותר וקרס לחלוטין ברגע – חלקו קרס גם על הבנאי החובב.

ג'ייק, בן 33, נקבר תחת 15 טון של לבנים ורגלו כמעט נכרתה לחלוטין. הוא פונה לבית החולים בנוטינגהם ונותח במשך שש שעות, עד שבסופו של דבר הצליחו הרופאים להציל את רגלו. לאחר שהתאושש "זכה" ג'ייק לצפות בתיעוד הרגע בו כמעט איבד את רגלו, ואולי גם את חייו. הרגע תועד על ידי אדם אותו העסיק כדי שיסייע לו לסיים את הריסת המוסך.

"יש לי הבזקי זיכרון של אותו הרגע. חשבתי שאני אבוד. זה עדיין רודף אותי", סיפר ג'ייק ל"סאן" הבריטי. "כשראיתי לראשונה את הסרטון היה לי קשה לצפות. הרגל שלי הייתה כמעט אבודה". הוא הוסיף כי חשב שהוא עומד למות, "אבל כשראיתי את האבק שוקע הבנתי שאני עדיין בחיים. אדרנלין הכה בי והתחלתי לגרור עצמי החוצה מתוך כל הבלגן הזה". לדבריו, גם אחרי שראה את רגליו הפצועות הוא לא הצליח להרגיש כאב: "זה היה משונה, פשוט איבדתי תחושה". היום, פחות משנה לאחר התאונה, ג'ייק השתקם כמעט לחלוטין ושב לעבודתו. "זו הייתה קריאת השכמה, שם את החיים בפרספקטיבה. אני מוקיר תודה שנשארתי בחיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully