וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: אחרי שלושה ימים - אותר החייל הנעדר

2.5.2013 / 16:00

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

מטוס זעיר ללא טייס של צה"ל נעלם מעל רצועת עזה והתרסק בשטח ישראל. המזל"ט, הופעל ביום שלישי כדי לפקח על המתרחש לאורך גדר המערכת, אולם במהלך הטיסה אבד הקשר עמו מסיבה שאינה ברורה. המטוס אותר היום בשטח פתוח ליד הגבול וככל הנראה נגרם לו נזק.

שר החינוך שי פירון אמר הבוקר (חמישי) כי יש להכין את התלמידים לבחינה הפסיכומטרית כבר בתיכון. בכנס ההשכלה הגבוהה שנערך בתל אביב אמר פירון: "יש למצוא פתרון שבו ילד שסיים את כיתה י"ב קיבל את כל הכלים לעשות את הבחינה הזו".

מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2 אבי וייס העיד היום במשטרה במסגרת פרשת עמנואל רוזן. כזכור, בעבר פיטר וייס את רוזן בשל התנהגות בלתי הולמת כלפי עובדת אחרת בערוץ.

רימון שדה, החייל שעקבותיו נעלמו לפני שלושה ימים, נמצא בצהריים כשהוא בריא ושלם. שדה נמצא על ידי קבוצת מטיילים בנחל כזיב שבגליל המערבי, והוא הועבר לידי צה"ל.

ותחזית מזג האוויר: מחר יוסיף להיות חם מהרגיל לעונה, וייתכנו ממטרים יחידים ברמת הגולן ובמזרח הארץ. בשבת צפוי להיות שרבי בעיקר בפנים הארץ ובהרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully