וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משבר? אובמה השקיע פי 2 זמן במשחקי גולף מבכלכלה

ניתוח לוח הזמנים של הנשיא האמריקני העלה כי מאז נבחר ב-2009 בילה 976 שעות במשחקי גולף בנופשים לעומת 474.4 שעות בפגישות כלכליות. מנהלי המחקר: "אנו מוטרדים מהמספרים"

בשנת 2011 אמר נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, כי הכלכלה היא בעדיפות עליונה אצלו. "דעו כי שמירה על צמיחה כלכלית והבטחת תעסוקה זה הדבר הראשון שאני חושב עליו כשאני מתעורר בכל בוקר", סיפר לקהל של עובדי חברת ההובלות UPS. "זה הדבר האחרון שאני חושב עליו כשאני הולך לישון כל לילה". אלא שלטענת דוח שחיברו אנליסטים מחברת היעוץ האמריקנית GAI, כמות הזמן שהשקיע אובמה בפגישות הנוגעות לכלכלה ירד באופן משמעותי בשנים שחלפו מאז נבחר לכהונה הראשונה בשנת 2009.

ברק אובמה משחק גולף. AP
סיפר כי זהו הזמן היחיד שהוא "נמצא שש שעות בחוץ"/AP

אנליסטים שניתחו את לוח הזמנים של אובמה וכן דיווחים בתקשורת מאז נבחר בשנת 2009 גילו נתון מעניין: אובמה בילה 976 שעות במשחקי גולף – תחביב נשיאותי ידוע – בחופשותיו, לעומת 474.4 שעות בפגישות כלכליות. "בתור קבוצת ביקורת של הממשלה, אנו מוטרדים מהמספרים וניתן לאחרים להחליט כיצד לנתח אותם", אמר פיטר שוויצר, נשיא GAI. יש לציין כי מנהל חברת היעוץ הוא יועצה לשעבר של שרה פיילין, שהתמודדה לתפקיד סגנית הנשיא לצד המועמד לנשיאות ג'ון מקיין בבחירות 2008, אז ניצח אובמה לראשונה.

ביל קלינטון, ג'ורג' וו בוש, ריצ'רד ניקסון (תמונה שחור-לבן, משמאל) ודוויט אייזנהוואר (תמונה שחור לבן, הזקן) משחקים גולף. AP
תחביב נשיאותי ידוע. מימין לשמאל: בוש הבן, קלינטון, אייזנהוואר וניקסון/AP

"אנשים מבינים כי לנשיאים יש את העבודה המלחיצה ביותר בעולם, וזקוקים להשתחרר מדי פעם. יהיו כאלה שישמחו מהנתונים ואחרים שהיו מעדיפים כי הנשיא היה משקיע יותר זמן בנושאים כלכליים", המשיך שוויצר. לדבריו, "כמו מרבית האנשים, הנשיא עדיין עובד גם כשהוא בחופשה, לכן יצאנו מגדרנו כדי לנסות ולשקף באופן מהימן כיצד הנשיא מבלה את זמנו".

  • עוד באותו נושא:
  • ברק אובמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully