וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: 12 פדופילים שידלו ילדה להפיץ תמונות מיניות

24.4.2013 / 10:02

החשודים נעצרו לאחר שהורי הילדה, בת 12, גילו את הקשר המקוון. מהחקירה עלה כי הם עודדו אותה להצטלם בתנוחות אינטימיות. המשטרה: "היו קשובים למה שקורה עם ילדיכם"

12 בני אדם נעצרו לפנות בוקר (רביעי) על ידי שוטרי יחידת ההונאה של מחוז מרכז, בחשד למעשי פדופיליה בהם מעורבת ילדה בת 12. החשודים נעצרו לאחר שהורי הילדה גילו שבתם מקיימת קשרים בעלי אופי מיני באמצעות האינטרנט עם מספר רב של גברים. ההורים ההמומים למדו כי הגברים נהגו לבקש מהילדה לשלוח להם תמונות עירום שלה בתנוחות אינטימיות. החשודים גם נהגו לפנות לילדה במגוון כינויי גנאי.

אילוסטרציה. ShutterStock
החשודים אף התייחסו לילדה ברשת מגוון כינויי גנאי./ShutterStock

לאחר שההורים הגישו תלונה בנושא, פתחו שוטרי יחידת ההונאה של מחוז מרכז בחקירה סמויה, שהובילה כאמור לפנות בוקר למעצרם של 12 החשודים. מהחקירה עולה כי החשודים, שכולם בגירים, יצרו קשר עם הילדה ושידלו אותה לשלוח אליהם את התמונות. על פי הערכות במשטרה גברים נוספים היו מעורבים בפרשה, ולפיכך צפויים מעצרים נוספים.

מפקד מחוז מרכז במשטרה, ניצב בנצי סאו, אמר כי המשטרה לא תגלה סלחנות נגד עבריינות כלפי קטינים. "אין מדובר במבצע 'זבנג וגמרנו'. מדובר בסדרה שיטתית של מבצעים משטרתיים שנועדו לחשוף עבריינים מסוכנים אשר קורבנותיהם הם ילדים ובני נוער תמימים. לא תהיה כל סלחנות עם עבריינים אלו ומלוא הדין ימוצה עימם. כל מי שעוסק בפעילות שפלה שכזו, עליו לדעת שידה הארוכה של המשטרה תגיע לאזורים החשוכים ביותר - גם אם מדובר באינטרנט", אמר סאו.

"במקביל אני פונה לכל אב ואם במדינה ומבקש להיות קשוב ואחראי לכל מה שקורה עם ילדכם, גם אם מדובר במציאות וירטואלית והילד יושב בחדרו בבית וגולש באינטרנט. הציבור מתבקש לא להסס ולדווח למשטרה על כל מקרה חריג?, סיכם ניצב סאו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • פדופיליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully