וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מצלמות גוגל מתעדות סקס וזירת רצח

המצלמות של גוגל, המתעדות כמעט כל נקודה על פני כדור הארץ, חושפת לא מספר רגעים ביזאריים: רק השבוע תועד זוג מקיים יחסים מול המצלמות ואולי אפילו נחשפה זירת רצח

גוגל עוקבת אחרינו וזה לא חדש: כל צעד שלנו מתועד ומצולם ויכול להופיע לו פתאום בגוגל ארת' או בגוגל סטריט וויו. בעבר כבר חשפה גוגל אנשים במצבים לא נעימים שונים, והנה מגיעים להם עוד שני מקרים ביזאריים במיוחד.

במקרה הראשון תועד זוג אוסטרלי מקיים יחסי מין אל מול מצלמות גוגל סטריט וייו, באמצע הכביש. על פי ניתוח של התמונה, שבנתיים כבר ירדה מהשירות, נראה כי הזוג הבחין במצלמות והחליט להיכנס להיסטוריה שלו: הם יצאו מהרכב והחלו לקיים סקס לוהט באמצע אחד מהכבישים המסוכנים ביותר באוסטרליה, זה שמחבר את מלבורן עם אדלדי, שתי ערים מרכזיות באוסטרליה. בני הזוג אפילו מנפנפים למצלמה באמצע האקט, בזמן שהגבר לוגם לו בירה להנאתו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עושים שלום למצלמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקרה השני פרסם גולש תמונה של מה שנראה כזירת רצח שתועדה בשירות המפות של גוגל, גוגל ארת'. בתמונה ניתן לראות מזח שטוף דם (או מה שנראה כדם) כשגופת אדם שוכבת עליו ואדם נוסף ניצב מעליה, על אגם של פרברי העיר אלמר שבהולנד. התמונה עוררה לא מעט מחלוקת ברשת, כיוון שלא ידוע על רצח שבוצע באזור ולכן – או שנחשף פה רצח באמצעות השירות של גוגל, או שמדובר בסתם צבע אדום שנשפך ליד שני אנשים. כתב של הסאן שנשלח למקום לחקור גילה שם אפילו שרידים של גיר המשמש את השוטרים לסימון מיקום של גופה. למרות זאת, מרבית הגולשים מטילים ספק כי מדובר בזירת רצח וטוענים כי התמונה צולמה לפני כשלוש שנים וכי לא הגיוני שרצח יתבצע באור יום, על מזח הקרוב מאוד לכביש סואן ושאיש לא ידע על כך.

שיפטו בעצמכם: זירת רצח או לא?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully