וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקצין שאיבד את ידו: "אחזור לשרת למען הנופלים"

14.4.2013 / 22:22

סרן זיו שילון, מ"פ בחטיבת גבעתי, שנפצע אנושות מפיצוץ מטען על גדר הרצועה השתתף באירוע זיכרון בבריכת הסולטן והצהיר: "אעשה הכל להחלים, ולהבטיח חייהם של אזרחי ישראל"

חצי שנה אחרי הפיגוע, התייצב היום (ראשון) סרן זיו שילון, קצין גבעתי שאיבד את ידו בפיצוץ מטען ברצועת עזה, לספר את סיפורו המרגש באירוע "זוכרים, שרים ומספרים" - והבטיח לחזור ולשרת בצבא. בערב שהתקיים בבריכת הסולטן בירושלים, השתתפו נציגי משפחות שכולות וזמרים בהם שרית חדד, אילנית, אפרת גוש, אמיר דדון ויוני רכטר.

"לצערי מידי שנה מתרחב מעגל השכול, ברגעים הקשים לאחר שנפצעתי חשבתי שחיי הגיעו לקיצם. כל מה שייחלתי לו הוא להמשיך לחיות למען משפחתי ואהוביי", אמר במעמד המרגש מפקד הפלוגה שנפצע אנושות. "אני עומד כאן היום ומצדיע על ההקרבה ומבטיח לא לשכוח את אחיי שנפלו בקרב. אעשה הכל להחלים ולחזור לשרת לקידוש שמם ולהבטחת חייהם של אזרחי ישראל", אמר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דב קלמנוביץ, יו"ר ארגון "זוכרים", שאחראי על הפקת האירוע אמר: "אני פונה אל המשפחות השכולות האהובות והיקרות, אנחנו מביטים היום בעיניכם בידיעה שאנחנו לא יכולים להבין -ובכל זאת אנחנו כאן מבקשים להיות שותפים ולו במעט לכאבכם, כל מה שיש לנו במדינה ובארץ בזכותכם, בזכות ילדיכם ובזכות הקורבן הנורא שהקרבתם. היום הזה כולנו איתכם".

הקצין שאיבד את ידו העניק סיכות לחייליו. דובר צה"ל
מעמד הענקת סיכות הלוחם על ידי סרן שילון, לפני כחודשיים/דובר צה"ל

לפני כחודשיים, חודשים ספורים אחרי הפציעה הספיק סרן שילון להעניק את סיכת הלוחם לחיילי פלוגתו, בטקס שנערך בירושלים. הקצין, שריגש רבים כאשר התעטף בדגל ישראל לאחר שהתעורר, פנה ללוחמים ואמר: "דעו לכם שבכל פעם שאחד מכם הגיע לבקר - חיילים, מפקדים, נגדים וקצינים - נעשיתי חזק יותר ונחוש יותר להשלים משימה שהחלה לפני שנה ושלושה חודשים, להביא אתכם למעמד סוף המסלול - כלוחמים. משימה שביום האחרון שלה נפצעתי וקיבלתי אתגר נוסף: להישאר בחיים ולהחלים כמה שאוכל, על מנת שיום אחד אולי אזכה לפקד על אנשיי".

  • עוד באותו נושא:
  • זיו שילון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully