וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: חמוש שהחזיק ארבעה בני ערובה נורה למוות

עקב קריאה שהגיעה מבית בפרבר ליד אטלנטה, הוזעקו כבאים למקום, ומצאו עצמם שבויים בידי אדם חמוש. למקום הגיעו שוטרים, ובתום חילופי אש נורה החשוד למוות. לכבאים שלום

דרמה בארצות הברית: תושב מחוז גווינת, פרבר הסמוך לעיר אטלנטה, נורה הלילה (חמישי) למוות על ידי יחידת צלפים, לאחר שהתבצר בביתו עם חמישה כבאים, שאותם החזיק כבני ערובה. על פי דיווח כלי תקשורת מקומיים, מוקדם יותר הלילה הוזעקו הכבאים למקום, וכן גם רכב אמבולנס, בעקבות קריאת חירום בעלת אופי רפואי שהתקבלה מכתובת המגורים. ואולם, עד מהרה מצאו עצמם החמישה שבויים בתוך הבית בידי אדם חמוש.

חמוש התבצר בבית עם בני ערובה ליד אטלנטה, ארה"ב, 11.4. רויטרס
כוחות משטרה סמוך לבית שבו התבצר החשוד, היום/רויטרס

עוד עולה כי בשלב מסוים שחרר החמוש את אחד הכבאים כדי שיזיז את משאית כיבוי האש שבה הגיע הצוות. בשלב זה הוזעק למקום כוח משטרה, ובמהלך חילופי אש נורה החמוש למוות על ידי צלפים, ואילו קצין משטרה אחד נפצע באורח בינוני. עוד נמסר כי ארבעת הכבאים שנותרו בתוך הבית נפצעו באורח קל בתקרית.

כמו כן, במהלך העימות נשמע פיצוץ במקום, שלדברי השוטרים נועד להסיח את דעתו של החשוד. לדברי המשטרה המקומית, הרקע למעשה טרם הוברר. ואולם, מחקירה ראשונית עולה כי הבית שבו הוחזקו הכבאים כבני ערובה, 56 קילומטרים מצפון-מזרח לאטלנטה, עוקל על ידי בנק מקומי בחודש נובמבר האחרון.

שלשום נדקרו 14 בני אדם במכללה קהילתית ביוסטון, טקסס. ארבעה מהם פונו לבית החולים במסוק במצב קשה. בעקבות התקרית עצרה המשטרה המקומית אדם אחד והכריזה על עוצר במקום. לפי דיווחים ראשונים, החשוד הוא סטודנט שלמד במקום. עד ראייה סיפר לרשת איי-בי-סי כי החשוד נעזר במכשיר שמיעה והחזיק בידו סכין. כמו כן עד ראייה אחר סיפר לרדיו מקומי כי החשוד רץ במסדרונות הקמפוס ודקר תלמידים מהמחלקה לבריאות מדע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully