וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: מפקד בבית ספר לקצינים נהג בשכרות

4.4.2013 / 19:52

הקצין, בדרגת סרן, נעצר כיוון שבבדיקת "ינשוף" התגלה בגופו ריכוז גבוה של אלכוהול. רישיונו נשלל והוא הושעה מתפקידו. זו הפעם השלישית שבה הוא נתפס נוהג בשכרות

כתב אישום הוגש היום (חמישי) לבית הדין הצבאי בפיקוד דרום נגד קצין צה"ל בדרגת סרן בגין נהיגה בשכרות. כתב האישום נגד הקצין, מפקד פלוגה בבית הספר לקצינים בה"ד 1, הוגש באמצעות הפרקליטות הצבאית בתום חקירת המשטרה הצבאית ולאחר עיון בחומר החקירה. השופט, אלוף-משנה ארז פורת שדן בתיק, הורה לשלול את רישיון הנהיגה של הקצין, אך בניגוד לבקשת התביעה, שחרר אותו ממעצר. התביעה הצבאית הודיעה כי תערער על ההחלטה בטענה שיש להחמיר עם הקצין לאור הנסיבות ועברו התעבורתי.

הקצין נעצר לפני מספר ימים, כחלק מפעילות המשטרה הצבאית, בפיקודו של תת-אלוף מאיר אוחנה, להילחם בתופעת נהיגה בשכרות ונהיגה במהירות מופרזת בין חיילי וקציני צה"ל. השוטרים עצרו את הקצין, שנהג ברכב צבאי, וערכו לו בדיקת "ינשוף". לאחר שבבדיקה נמצא ריכוז גבוה של אלכוהול, הקצין נעצר ורכבו הוחרם.

מבדיקת עברו של הקצין התברר כי זו אינה הפעם הראשונה שהוא נתפס נוהג תחת השפעת אלכוהול. בשנת 2008 נתפס הקצין נוהג בשכרות, וכך גם בשנת 2011. בעקבות הממצאים, הוחלט לבקש להאריך את מעצרו של הנהג לצורכי חקירה ולהעביר את המידע למפקד בה"ד 1, אלוף-משנה ערן ניב, שהורה להשעות את הקצין מתפקידו. המקרה התקבל במבוכה רבה בבה"ד 1, שמחנך את דור הקצינים הבא של צה"ל ומקפיד הקפדה יתרה על משמעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully