וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר ניסה ללכוד פורצים בצפון, נפל מגג ונהרג

קובי דוד ושלומי גבאי

1.4.2013 / 0:00

רס"מ האני טרודי הגיע לאזור התעשייה בקריית שמונה עקב דיווח על ניסיון פריצה. הוא עלה על המבנה במרדף אחר החשודים, אלא שאז קרס הגג והוא נפל ונפצע. "שוטר עם נשמה גדולה"

צילום: ג'יליס, אדריאן הרבשטיין, עריכה: מיכאל ברגמן

טרגדיה בצפון הארץ: שוטר סיור מתחנת קריית שמונה, רס"מ האני טרודי בן 40 מכפר סמיע, נהרג אמש (ראשון) בעקבות נפילה מגג בגובה חמישה מטרים במהלך מרדף אחר פורצים. השוטר, יחד עם שוטר נוסף, הוזעק לאירוע שבו על פי החשד פרצו גנבים לבית עסק באזור התעשייה הדרומי של קריית שמונה.

השוטר, שחשד כי הפורצים טיפסו לגג בית העסק, עלה אחריהם. אז, בעודו עומד בראש המבנה, התמוטט הגג והוא צנח ארצה מגובה חמישה מטרים וספג פגיעה קשה בראשו. הוא הוטס במסוק לבית החולים זיו בצפת, כשהוא במצב אנוש. כעבור כשעה קלה הוא מת מפצעיו.

מהמשטרה נמסר כי מדובר בנסיון פריצה שני לאותו בית עסק בתוך שבוע, כאשר הניסיון הראשון אירע על פי החשד בליל הסדר. חברו לעבודה של רס"מ טרודי מסר כי "האני היה שוטר עם נשמה גדולה שתמיד אהב לעזור והיה מסור מאוד לעבודתנו. כולנו המומים וכואבים מחזקים את המשפחה".

שוטר נפצע אנוש כשנפל מגג במרדף אחר פורצים בקריית שמונה, 31 מרץ 2013. משה אסרף
זירת האירוע באזור התעשייה בקריית שמונה, הלילה/משה אסרף

רס"מ טרודי השאיר אחריו אישה ושלושה ילדים, בהם שני תאומים, בן ובת בני 13 ובן בן 11. הוא שירת במשטרה כ-20 שנה. מפקד המחוז הצפוני ניצב רוני עטיה, אמר כי "זהו רגע כואב לנו ולמשפחה ועלינו לחזק קודם כל את המשפחה. המשטרה פועלת בכל זמן ובכל מקום לצורך הגנה ושמירה על ביטחון האזרחים ורכושם. השוטרים הם לוחמים ובפעילות מבצעית מורכבת תמיד יש רמת מסוכנות, ולעתים רמת המסוכנות היא סכנת חיים ממשית לשוטרים. הערב נוכחנו פעם נוספת לסכנה הקיימת בעבודה זו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שוטר נפל מגג ונהרג בקרית שמונה מרץ 2013. משטרת ישראל, חטיבת דובר המשטרה
המבנה שמגגו נפל השוטר, הלילה/חטיבת דובר המשטרה, משטרת ישראל

ב-2008 נהרג רס"ל מיקי צוק, שוטר בן 29 מתחנת ראשון לציון, במקרה דומה. הוא הגיע יחד עם שוטר נוסף לבניין ברחוב פינסקר בעיר, ועלה לדירת הפנטאוז שבקומה השישית. שם פגש את בעלת הדירה שהתלוננה שאינה מצליחה להיכנס לדירה, וחושדת שיש בתוכה פורצים. צוק עלה לגג הבניין לבדוק אם אכן יש פורצים בדירה בזמן ששותפו ירד לכניסה לבניין, על מנת לתפוס את הפורצים אם ינסו להימלט. צוק ניסה לעבור מעל חופת זכוכית המשמשת ככיסוי שקוף לפיר חדר המדרגות. כתוצאה מכך הזכוכית התנפצה, והוא נפל דרכה לאורך כל חדר המדרגות.

(פרסום ראשון: 22:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully