וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלון אחד, 550 אורחים ו-25 ארוחות סדר

קובי דוד

25.3.2013 / 14:34

במלון "נוף גינוסר" שעל שפת הכינרת יהיה היום שמח במיוחד: אורחים מהארץ והעולם יחגגו 25 סדרי פסח מגוונים במקומות שונים במלון. המנכ"ל: "חוגגים את הסדר בכל פינה פנויה"

צילום: ערן גילווארג, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

מנהליו של מלון "נוף גינוסר" שעל שפת הכנרת החליטו השנה להציב לעצמם אתגר מיוחד לכבוד ערב ליל הסדר: כ-550 אורחים שיגיעו מכל קצוות הארץ והעולם יחגגו 25 סדרי פסח שונים ומגוונים במקומות שונים בשטח המלון. כל משפחה שמתארחת במלון תוכל לחגוג עם המנהגים הייחודים לה, וכמובן עם הגדת פסח המאפיינת את העדה אליה היא משתייכת.

במהלך חודש ימים עמלו עובדי צוות המלון בצורה קדחתנית על מנת לדאוג שלכל משפחה שמתארחת במלון יהיה מקום נוח ומתאים עבור חגיגת ליל הסדר. האתגר הגדול דרש ממנכ"ל המלון, רוני מנור, וממנהלת האירועים, מיכל אמיר-בן אשר, להסב כל פינה פנויה ברחבי המלון לטובת חגיגות הסדר. כחלק מההכנות, הופקעו לערב אחד חדר האוכל של העובדים, רחבת הבריכה ואפילו חדרי האירוח החדשים. בנוסף, אוהל לבן רחב ידיים הוצב לקראת החג, משם יוכלו החוגגים להשקיף על הכינרת שטיפסה החורף ביותר משני מטרים.

מלון גנוסר מתכונן ל-25 סדרי פסח, מרץ 2013. יגאל לוי
יהיה אפשר לשמור על הדיאטה? אחד משולחנות הסדר במלון/יגאל לוי

לא רק צוות העובדים הזוטר לוקח חלק במשימה המורכבת. גם המנכ"ל עצמו נרתם למשימה ופינה לערב אחד את משרדו על מנת שמשפחה המגיעה מארצות הברית תוכל לחגוג בו את סדר הפסח. "אנחנו חוגגים את סדר הפסח בכל פינה", סיפר מנור בהתרגשות. "המלון הופך בימי חג הפסח להיות ביתם של 550 אורחים", הוסיף תוך שהוא אורז את חפציו מהמשרד שתיכף יהפוך למקום חגיגה. לדבריה של אמיר-בן אשר, "קיבלנו עשרות פניות מגוונות. כל משפחה רוצה משהו אחר, ועלינו להיות יצירתיים מאוד", סיפרה. אחת הבקשות המיוחדות הגיעה מצד בני משפחת מצגר, המונה כחמישים בני משפחה שהגיעו מצרפת ומכל קצוות הארץ. "אנחנו שוקלים לחגוג את החג כמיטב המסורת האלג'יראית, ובמקום כיסאות לשבת על כריות ומזרנים", הודתה אם המשפחה, דייזי מצגר.

גם צוות המטבח בניצוחו של השף גיל גרין עבד שעות נוספות בחודש האחרון, על מנת לדאוג שכל משפחה תקבל את המאכל המועדף עליה. "אנחנו עובדים במרץ לקראת ליל הסדר", אמר גרין. "בין היתר, אנחנו דואגים למלא את דרישות האורחים. למשל, יש לנו אורחת שביקשה לשקול כל מנה לפני שמגישים לה כי היא בדיאטה". הוא הוסיף כי "יש לא מעט הפתעות המחכות לאורחים". תחת ניהולו של גרין יעמלו במשך היום כמאה טבחים ומלצרים על מנת לשרת את האורחים הרבים. 1,200 מזלגות וסכינים, 600 כפות וכפיות, 600 מזלגות לקינוחים, רבע טון בשר וכשלוש מאות ליטר יין יוצבו על ידם על שולחנות הסדר על מנת ליצור חוויה נעימה ושמחה ככל הניתן לסועדים.

"תחת כל עץ רענן ועל כל כתף פנויה יתקיים סדר פסח", סיכמה מנהלת האירועים, שעדיין עובדת מסביב לשעון כדי להשלים את כל ההכנות האחרונות לחג שייכנס עוד מספר שעות ספורות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מלון גנוסר מתכונן ל-25 סדרי פסח, מרץ 2013. יגאל לוי
"לא מעט הפתעות מחכות לאורחים". צוות המלון חושף חלק מההפתעות/יגאל לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully