וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אריה ים ענק חצה את הכביש - וחסם את הרחוב

עוברי אורח בעיירת חוף בברזיל נדהמו לגלות את היונק הענקי חוצה את הכביש. הרשויות הרגיעו שלא מדובר בפליט מגן החיות אלא בחיה שכנראה התבלבלה. כבאים סייעו להשיבו למים

צילום: סרטון חובבים שעלה לרשת

לא בכל יום נתקלים במראה כזה באמצע הרחוב: עוברי אורח בברזיל נתקלו בסוף השבוע באריה ים חוצה רחוב עמוס. התקרית המוזרה אירעה ביום שבת בעיר בלנאריו קמבוריו שבדרום ברזיל, הנחשבת ליעד תיירותי מועדף על תיירים וידועה בחופיה העמוסים.

הממשל המקומי הרגיע את התושבים באמצעות התקשורת המקומית ומסר שמדובר באריה ים באורך שלושה מטרים שלא ברח מגן החיות, אלא פשוט נפלט מהאוקיינוס בטרם צעד לתוך העיר. העוברים-ושבים הסקרנים ששמחו על הגעתו של האורח חסמו לכבודו את מעבר החציה הסמוך, ומנעו ממכוניות ומאוטובוסים לעבור במקום. כעבור שעתיים הצליחו וטרינרים וכבאים להשיב בשלום את החיה המבולבלת בחזרה למקומה הטבעי.

מה עושה אריה ים ברחובות ברזיל?. צילום מסך
הרחוב נחסם לזמן קצר כדי לסייע ליונק הענקי לשוב למים/צילום מסך

כבאים התיזו מים על אריה הים כדי להרטיב אותו ולהקל על תנועתו, והמשטרה הציבה מחסומים כדי לאפשר לו לחצות בבטחה את הכביש. עשרות עוברי אורח צילמו את היונק הימי הענקי והעלו ליוטיוב סרטונים של האירוע המשעשע.

כלי תקשורת בברזיל דיווחו כי מדובר באירוע נדיר יחסית, וכי לא ידוע על מקרים רבים שבהם אריות ים יצאו אל הכביש ונכנסו לתחומי הערים במדינה. עם זאת, בתחילת החודש דווח על מספר שיא של גורי אריות ים שנפלטו לחופי קליפורניה, רבים מהם מותשים ובמצב קשה. 12 מהם חולצו למרכזי הצלה וכמה נוספים מתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully