וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א' מפרשת קצב נחשפת: "שלף מולי את איבר המין"

בראיון לתכנית "עובדה" נחשפה לראשונה אודליה כרמון, שעבדה תחת קצב במשרד התחבורה, וסיפרה על מה שהתחולל בלשכתו. עוד סיפרה על התנהלות שרה נתניהו, כשעבדה עם ראש הממשלה

אמש (שני) נחשפה לראשונה בתכנית "עובדה" בערוץ 2 זהותה של א' ממשרד התחבורה, ששימשה אחת מעדות השיטה במשפטו של הנשיא לשעבר, משה קצב, המרצה עונש מאסר בגין מעשי אונס ועבירות מין נוספות בנשים שהיו כפופות לו בעת שכיהן כשר התיירות וכנשיא. במהלך הריאיון סיפרה א' – שנחשפה בפנים גלויות ובשמה המלא - אודליה כרמון - על מסכת ההטרדות המיניות שעברה כשעבדה בתחילת שנות ה-90' תחת קצב בעת שהיה שר התחבורה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הסתכלתי על הסיטואציה והתגלגלתי מצחוק". כרמון./מערכת וואלה!, צילום מסך

בין היתר סיפרה כרמון: "הייתי בחורה צעירה. יש לי בוס שאני מעריכה עד בלי די, ופתאום, בערך אחרי שבעה חודשי עבודה, הוא בא והוא אומר לי 'התאהבתי'. לא ידעתי מה לעשות עם עצמי". לדבריה, השיחה הזאת חזרה על עצמה מדי יום, וקצב היה נוהג לומר לה: "אולי בכל זאת תאהבי אותי? אולי יש צ'אנס שהקשר בינינו יתפתח? את רוצה גבר אחר? אולי את מעדיפה את ביבי על פני? אולי ביבי יותר מושך ולכן את לא מעוניינת בי?". ואולם לדברי כרמון, היא הייתה חוזרת ומבהירה לקצב כי היא אינה מעוניינת.

בהמשך הריאיון שחזרה כרמון את מעשיו של הנשיא לשעבר. "נותרנו לבד במשרד לכתוב הודעה לעיתונות. קצב היה מאחוריי והכתיב לי דברים, ואני ניסחתי אותם מחדש. ואז הוא השתתק. זה היה מאוד טבעי שהוא ישתתק, כי כל מילה בהודעה צריכים לשקול אותה, יש לה משמעות. אבל אז סובבתי את הראש, והמחזה שנגלה לי זה לא שהוא שקוע במחשבותיו, אלא שהוא שקוע באיבר אחר והוא עמד איתו שלוף לפני".

משה קצב יוצא מכלא מעשיהו לחתונת בנו, מאי 2012. דרור עינב
"אולי את מעדיפה את ביבי על פני?". קצב ביציאה מכלא מעשיהו בדרך לחתונת בנו, מאי 2012/דרור עינב

"קפאתי," מספרת כרמון, "ואז הסתכלתי על הסיטואציה ופשוט התגלגלתי מצחוק. נשמתי עמוק וריחמתי עליו. הוא לא אמר לי מילה. אף מילה". לדבריה, כעבור כמה חודשים במלון "ענבל" בירושלים אירע אירוע נוסף, שהיווה מבחינתה את פרשת קו המים. "קצב ביקש ממני להישאר בחדר אחרי שכולם עוזבים", שחזרה כרמון. "עמדתי עם הקלסר והעט בידי ואז הוא תפס אותי ביד ומשך אותי למיטה, וניסה... כמו שאומרים. אני פשוט הזדעקתי ויצאתי מהדלת".

כרמון, שהחלה לעבוד ב-2006 כיועצת התקשורת של ראש הממשלה בנימין נתניהו בעת שהיה יו"ר האופוזיציה, סיפרה בראיון גם על אופן התנהלותו של ראש הממשלה ורעייתו. הקשר בין השניים החל 20 שנה קודם לכן, כשנתניהו היה שגריר ישראל באו"ם. ב-2006 אף זכתה להתוודע לרעייתו, שרה ולמעורבותה בלשכה.

חוג התנ"ך בביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, אוקטובר 2012. עומר מירון
"ברגע שמישהו לא עובר את סף הסינון שלה, אז אין לו סיכוי". רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו/עומר מירון

לדבריה, "שרה מעורבת בכל דבר. המעורבות שלה היא כמידת המעורבות שבעלה מאפשר לה. והוא מאפשר לה מעורבות מוחלטת. יש אותו כמנהל ויש אותה כמנהלת. שניהם מנהלים את העסק, כצוות. הלו"ז פתוח בפניה, עם מי הוא נפגש, על מה נפגשים, מה מהות הדברים. יש פה איזו מערכת יחסים סימביוטית. ההחלטות מתקבלות ביחד, כאשר לתחושתי הסובייקטיבית, היא הדומיננטית".

משפחת קצב: מדובר ברכלנית פושקת פה, אורגיה של השמצות

כאשר נשאלה אם ראתה את נתניהו פוסלת אדם בעל תפקיד כלשהו, השיבה: "ברגע שמישהו לא עובר את סף הסינון שלה, אז אין לו סיכוי אצלו. זה כבר עניין שביניהם. אם ראיתי את זה? – כן". כמו כן סיפרה כרמון כי כאשר גילתה שרה שמשכורתה של כרמון ממומנת מכיסו הפרטי של בעלה, היא "אמרה שהיא מבקשת שאני אחזיר את הכסף, שזה הכסף הפרטי שלהם. אני שילמתי את המחיר".

בהמשך נשאלה כרמון אם ראש הממשלה נהג לוותר לרעייתו, והשיבה כי "הוא תמיד ויתר", ואולם לדבריה היא מעולם לא דיברה על כך עמו. כמו כן, התייחסה כרמון לבעלי התפקידים בלשכתו, שפנו ליועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, בשל פרשת נתן אשל, ואמרה: "אלה שפתחו את זה הם במצב מאוד קשה. הם כבר לא אתו".

בתגובה מסרה משפחת קצב: "'מדובר ברכלנית פושקת פה שמצאה הזדמנות נאותה להשתתף באורגיית ההשמצות כנגד משה קצב', אלו דברי עו"ד אביגדור פלדמן לבית משפט העליון שמסכמים במשפט אחד את אישיותה של אודליה כרמון. אנחנו נוסיף שכרמון מלבישה את עצמה כל פעם בסיפור אחר, כל פעם בפנים אחרות וכל פעם בשם אחר, הכל לפי התועלת האופורטוניסטית שהיא מפיקה לעצמה. כמו שכרמון ידעה להידבק בלי בושה למשה קצב בתקופת כהונתו כשר ונשיא, עכשיו היא יודעת לחלוב את עטיני התקשורת לטובת ספר זיכרונותיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully