וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: הדקות האחרונות של רץ המרתון שקרס

מיכאל מיכאלוביץ' סיים את מקצה מרתון תל אביב בזמן של שעתיים ו-44 שניות בטרם התמוטט. הוא הובא למנוחות בבאר שבע. משרד הבריאות חוקר ההחלטה לקיים הריצה בתנאי שרב

צילום: דניאל בוק, אבי כהן, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ'

רס"ר מיכאל מיכאלוביץ', בן 30 ממושב מנוחה, משתתף מרתון תל אביב שהתמוטט ומת אתמול (שישי) במהלך ריצת מרתון תל אביב, תועד במהלך הדקות האחרונות של המרוץ, זמן קצר לפני שקרס. בתמונות נראה מיכאלוביץ', שמספר החזה שנשא הוא 15818, מבלי שניתן להבחין בסימני מצוקה כל שהם על פניו. הוא הגיע למקום ה-505 במקצה בו השתתפו 1,282 בני אדם. הוא גמע את המרחק בתוצאה של שעתיים ו-44 שניות.

מיכאלוביץ', איש קבע ביחידת עוקץ של צה"ל, הותיר אחריו אישה ותינוק בן כמה חודשים. "אנחנו לא מעכלים את זה. זה מאוד מאוד קשה. הוא היה פרח שאי אפשר לתאר. התריעו ואמרו להם לא לצאת לריצה אך בכל זאת, המרוץ יצא, זה מאוד כואב", אמר מישל חזן, קרוב משפחה של מיכאלוביץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

בעקבות, הודיע הערב מנכ"ל משרד הבריאות, רוני גמזו, על הקמת צוות בדיקה לקיום אירועי ספורט. "האירוע המצער של מותו של משתתף במסגרת אירועי 'מרתון תל אביב' השנה מצטרף למקרה מוות נוסף לפני שנתיים ולכן מחייב אותנו לבחון את הדרך בה מאושרים אירועי ספורט עממיים", נכתב במכתב המינוי של הצוות, שבראשו יעמוד פרופ' דני מורן. מסקנות הצוות יוגשו בתוך שלושה חודשים.

"העובדה שהייתה מודעות לתנאים שצפויים, התקבלו החלטות מקצועיות וננקטו פעולות ובראשן ביטול מקצה המרתון המלא, למול העובדה שהתוצאה עדיין עגומה - מדגישה את החובה לחשיבה מקדימה וקביעת כללים ואמות מידה לקיום תחרויות ריצה עממיות המשלבות מקצי 'אקסטרים' שיחייבו את המארגנים והרשויות המקומיות", כתב מנכ"ל משרד הבריאות.

שיפור חל במצבו של רץ נוסף שנפגע אתמול באורח קשה במהלך חצי המרתון שנערך בתל אביב. מבית החולים שיבא בתל השומר, שם אושפז הפצוע, נמסר כי "מצבו יציב והוא נושם בכוחות עצמו". ארבעה פצועים נוספים שנפגעו באורח קל במהלך הריצה אתמול ואושפזו בבית החולים שוחררו לבתיהם.

במקביל, במרכז הרפואי איכילוב בתל אביב עדיין מאושפזים במצב קל-בינוני עשרה רצים נוספים. מבית החולים נמסר כי שניים מהנפגעים מאושפזים במחלקה לטיפול נמרץ כללי, פצוע נוסף מאושפז במחלקת נוירוכירורגיה בשל דמם תוך-מוחי כתוצאה מחבלה, והיתר מאושפזים במחלקות הפנימיות השונות. ששת הרצים שאושפזו אתמול במצב קל בבית החולים וולפסון בחולון שוחררו לבתיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully