וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוטה ואמה נפצעו אנוש ובינוני מיידוי אבנים ליד אריאל

האבנים פגעו במכונית של השתיים בכביש 5, ובעקבות כך התנגש כלי הרכב במשאית שעצרה בצד הדרך. שתי אחיות נוספות נפצעו בינוני. נהג אוטובוס שנפגע גם כן מאבנים נפצע קל

צילום: שלומי גבאי, עריכה: רן מנחם

חשד לפיגוע ליד אריאל: פעוטה כבת שנתיים נפצעה הערב (חמישי) אנוש ואמה, בת 40, נפצעה בינוני בתאונה שנגרמה בשל יידוי אבנים בכביש 5 ליד צומת גיתי אבישר הסמוך לאריאל. שתי בנות נוספות של האם, בת ארבע ובת שש שהיו גם כן במכונית, נפצעו באורח בינוני. הפעוטה שנפצעה אנוש סובלת מפגיעה רב מערכתית. היא מחוסרת הכרה, מורדמת ומונשמת. הפצועות פונו על ידי צוותים של מגן דוד אדום לבתי החולים בלינסון בפתח תקווה ושיבא בתל השומר.

האבנים פגעו במכונית הפרטית בה נסעה המשפחה וכן במשאית שנסעה באזור, סמוך לכפר חארס. בעקבות יידוי האבנים נעצרה המשאית בצד הדרך. הרכב הפרטי סטה מהנתיב והתנגש בה מאחור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האוטובוס שנפגע מאבנים, הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך
זירת הפיגוע בשומרון, הערב. מד"א
מכונית המשפחה שהתנגשה במשאית/מד"א

האבנים שיודו לעבר הכביש פגעו גם באוטובוסים שנסעו באזור, בהם אוטובוס של חברת אפיקים בקו 186. האוטובוסים המשיכו בנסיעתם ונעצרו כעבור מספר מאות מטרים. נהג של אחד האוטובוסים נפצע קל. גם כוחות גדולים של צה"ל הגיעו למקום. במשטרה אישרו כי היו זריקות אבנים אל עבר הכביש וכי כוחות הביטחון החלו בסריקות באזור לאיתור המיידים ונערכים לביצוע מעצרים. למקום הגיעו גם צוותים של מחלקת הרווחה של המועצה האזורית שומרון.

רשף ג'קי בנימיני מכבאות איו"ש סיפר כי "רכב עם אם ותינוקת לצידה ביחד עם שני ילדים נוספים מאחור נסעו כאשר ככל הנראה בשל אבנים שנזרקו לעברם הנהגת איבדה שליטה ונכנסה מתחת לגלגלי משאית שהייתה מלפניה. שני צוותי כיבוי מאריאל בפיקוד טפסר משנה אבנר מוצפי הגיעו לנקודה והחלו בפעולות חילוץ. ראשית התינוק חולץ ולאחריה האם. הילדים מאחורה הצליחו לצאת מהרכב וכולם הועברו לבית החולים במצב לא פשוט".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת האירוע, הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אנחנו נמצאים בשלבים הראשונים של החקירה", אמר סנ"צ דורון ישראלי, מפקד אגף התנועה במרחב שומרון, "ממה שאנחנו יודעים בשלב זה התאונה הייתה בין רכב מסוג רנו ובו אם ושלושה ילדים לבין משאית קלה. בשלב זה איננו יודעים אם המשאית עמדה בשוליים או בדיוק יצאה משם אבל בכל מקרה התאונה התרחשה ברובה מחוץ לכביש המרכזי. בשלב זה אנחנו חוקרים את התאונה מכל היבטיה והחקירה נמצאת בשלבים ראשוניים".

אזור האירוע ליד אריאל

זמן לא רב לאחר התאונה, הושלכו שוב אבנים לעבר כלי רכב שנסעו באזור. תינוק כבן עשרה חודשים ואדם נוסף נפצע קל מזריקת האבנים על כלי הרכב שלהם. הם פונו לבית חולים השרון בפתח תקווה.

פינוי הפצועות מהפיגוע בשומרון. מד"א
פינוי הפצועות מכלי הרכב/מד"א
פינוי נהג המשאית שנפצע מיידוי האבנים. שלומי גבאי
"נמצאים בשלבים הראשונים של החקירה". אחד הפצועים/שלומי גבאי
כסא תינוק שהועף מהמכונית שנפגעה. זירת האירוע ליד אריאל, הערב. שלומי גבאי
"הילדים מאחורה הצליחו לצאת מהרכב". זירת האירוע/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully