וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התקליטן השקה את בת ה-16 באלכוהול ואנס אותה"

גלעד גרוסמן

14.3.2013 / 16:43

תושב תל אביב הורשע באונס וביצוע מעשה סדום בקטינה שעבדה תחתיו כרקדנית באירועים. השופטים דחו את הטענה שהיחסים בוצעו בהסכמה: "מדובר במפגש שני או שלישי ובנערה בתולה"

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע היום (חמישי) את נתן וילף, תושב העיר בן 37, באונס וביצוע מעשה סדום בנערה בת 16. מהכרעת הדין עולה, כי וילף הועסק כתקליטן באירועים באזור תל אביב. הוא הציע לנערה לעבוד עמו בתור רקדנית באירועים. לאחר אחת החתונות, הסיע וילף את העובדים לביתם. בשעה שנותרו רק שניהם במכונית, השכיב וילף את הנערה שהייתה בגילופין במושב האחורי, אנס אותה וביצע בה מעשה סדום.

בכתב האישום שהוגש נגד וילף נטען כי במהלך האירוע אמר לנערה כי עליה לחגוג את יום הולדתה שחל באותו לילה, והפציר בה לשתות משקאות אלכוהוליים רבים. בעקבות שתיית האלכוהול, היא חשה ברע. וילף הסיע את צוות הרקדניות שלו אל התחנה המרכזית בתל אביב, ולאחר מכן אמר לנערה "סוף-סוף אנחנו לבד", נהג לרחוב צדדי סמוך, והחנה את מכוניתו. הוא העביר את המתלוננת אל המושב האחורי ברכב ושם אנס אותה.

"משהו בסיסי פגום בעולם המושגים שלו"

וילף טען כי לא השקה את המתלוננת באלכוהול, אלא רק הביא לכל הצוות שתי כוסות קוקטייל כדי "להרים כוסית" לרגל יום הולדתה של הנערה. לטענתו, המתלוננת לא חשה ברע, ישבה לידו במכונית בדרך חזרה כשהיא שרה ושמחה, ולאחר שנותרו לבד במכונית, קיימו יחסי מין בהסכמה. עוד טען, כי לאורך כל החתונה הנערה "שידרה" לו שהיא מעוניינת לקיים עמו יחסי מין, ואף רקדה בצמוד אליו בעמדת התקליטן.

טענה זו הכעיסה את השופטים. "לא מצאתי כל פגם בהתנהגות המתלוננת ואני דוחה את גרסת הנאשם, כאילו יכול היה לפרש את התנהגותה כ'פיתוי'", כתב השופט אבי זמיר בהכרעת הדין. "כשנערה צעירה רוקדת, שמחה, לאחר שתיית אלכוהול, אפילו עולה לעמדת התקליטן כך שהקהל רואה אותה, אפילו יושבת לדקה על ברכי עוזרו או מוסרת מספר טלפון לבחור – אין בשום אופן לפרש התנהגות טבעית כזו כ'הזמנה למין'. אם כך סבר הנאשם לעצמו, אזי משהו מאוד בסיסי פגום בעולם המושגים שלו".

עוד קבעו השופטים כי בניגוד לטענתו של וילף, הנערה אכן הייתה מעורפלת חושים בשל שתיית אלכוהול, ולכן לא הייתה מסוגלת להסכים לקיום יחסי מין מדעת. "המתלוננת הייתה בערפול ברמה כזו שלא התאפשר לה להתנגד באופן אקטיבי, היא שתתה אלכוהול, חשה לא טוב, התקשתה לעמוד או ללכת בכוחות עצמה באופן יציב, הייתה רדומה, פסיבית, ומצב זה אינו עולה בקנה אחד עם גרסת הנאשם שעל פיה היא פיתתה אותו ורצתה ביחסי מין עמו", נכתב בהכרעת הדין. "יש לקבוע אפוא כי לא יכולה הייתה לתת הסכמה חופשית לקיום יחסי מין, או, למצער, שהייתה חובה על הנאשם שלא לעצום עיניים אלא לברר פוזיטיבית את הסכמתה ונכונותה של המתלוננת לקיים עמו יחסים. זאת, בעיקר לנוכח העובדה, שלא מדובר במערכת יחסים, אלא במפגש שני או שלישי, על רקע היכרות שטחית קודמת, ללא קשר רומנטי קודם, ובנערה בת 16, בתולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully