וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדות נגד הרב החשוד שתקף מינית: "דחף יד לחזה"

רב שעומד בראש קהילה חסידית גדולה חשוד שתקף מינית נשים ונערות ונמלט לחו"ל. פרקליטו נסע לשכנעו לשוב. אב מהקהילה סיפר על תקיפת בתו לכאורה: "הוא חיבק ונישק"

עדויות חדשות נחשפו היום (שני) בגלי צה"ל על מעשיו לכאורה של רב שעומד בראש קהילה חסידית גדולה, החשוד כי תקף מינית נשים ונערות בקהילתו. לפי הדיווח, הרב, בן יותר מ-70, שמקורב לחברי כנסת, שרים וקצינים, נמצא בחו"ל לאחר שברח בעקבות החקירה נגדו. עורך דינו יעקב ויינרוט נסע לפגוש אותו כדי לשכנעו לשוב לישראל.

אב לשתי נערות מהקהילה, שטוען כי בנותיו הותקפו על ידי הרב, סיפר: "הבת שלי, בת 15, באה וסיפרה לי אחרי שבוע שזה קרה. היא הייתה הולכת בלילות להתחזק. החדר היה חשוך. הוא חיבק אותה, דחף לה יד לחזה בלי שום חציצה. הוא התקשר אליה ואמר 'אני אוהב אותך'. היו ליטופים, נשיקות בפנים אפילו עם הלשון". האב סיפר כי האירוע עורר אצל אחותה הגדולה זיכרון דומה. הוא הוסיף כי לדעתו מדובר בעשר עד עשרים נשים ונערות שנפגעו.

הפרשה החלה כשאחד החסידים הציץ בחלון ביתו של הרב, שם הוא נוהג לקבל את הנשים ל"טיהור", לכאורה, וסיפר על כך לחסידים. "הוא ראה את הרב עירום, ואת החסידה עירומה, עוסקים בחסידות", סיפר האב. החסיד שהעיד על המעשים קיבל איומים והטיפול בפרשה הגיע לידי המשטרה. בשלב זה החקירה הועברה לידי היאחב"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully