וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה בסין: איך הגיעו לנהר 900 חזירים מתים?

10.3.2013 / 19:38

הרשויות בשנחאי פתחו בחקירה בניסיון להבין מה גרם למוות ההמוני, בנהר המהווה מקור שתייה חשוב עבור המקומיים. תושב אחד טען: "ניתן לראות חזירים מתים בכל יום ובכל שנה"

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ'

יותר מ-900 חזירים מתים חולצו היום (ראשון) מנהר הואנגפו בשנחאי. סוכנות הידיעות הסינית הרשמית דיווחה כי הרשויות קיבלו בסוף השבוע דיווחים על פגרי החיות שצפים במורד הנהר, המהווה מקור חשוב לשתייה עבור התושבים המקומיים. עד כה לא דווח על זיהום במים, והרשויות אינן מעלות חשד להרעלה שגרמה למוות ההמוני של החיות.

כלי התקשורת הרשמיים בסין אינם מאזכרים אירועים דומים מסוג זה, אך אחד התושבים באזור טען כי מדובר במחזה שגרתי. עם זאת, לדבריו, מדובר הפעם ב"שיטפון" של חזירים שכמוהו לא נראה בשנים קודמות. "ניתן לראות חזירים מתים בכל יום ובכל שנה", אמר התושב, שלא הזדהה בשמו.

מסתורין בשנגחאי: 900 חזירים מתים נמצאו. רויטרס
צוותי התברואה עובדים כל שעות היממה כדי לסלק את הפגרים/רויטרס

בתמונות ששידרה הטלוויזיה הסינית נראו צוותים מקומיים מחלצים את הפגרים מהנהר כדי למנוע זיהום נוסף. "אנו עובדים מבוקר עד לילה", סיפר שו רונג, מנהל אגף התברואה במחוז סון-ג'יאנג. "אנחנו מתחילים לעבוד ב-06:30 ועובדים עד החשיכה".

בחודש ינואר, כימיקלים שנשפכו לנהר הפנינה בדרום סין גרמה בהלה המונית בקרב המקומיים ולזינוק במכירות המים המינרליים. ב-2010, זיהום בנהר במחוז פוג'יין בדרום-מזרח המדינה הביא להרעלתם של 2,000 טונות של דגים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully