וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: 3 נערים התעללו מינית בילד בבית כנסת בצפון

קובי דוד

6.3.2013 / 10:13

על פי החשד, בכמה הזדמנויות ביצעו הנערים, תושבי העמקים, מעשים מגונים בילד בן החמש בשירותי בית הכנסת ובבית השכנים. אמו של הילד: "אולי ילדים נוספים נפלו קרבן"

שלושה נערים בני 14-13 חשודים כי התעללו מינית בשבועות האחרונים בילד בן חמש באזור העמקים. על פי החשד, המעשים בוצעו לאחרונה בתא שירותים הנמצא בבית הכנסת באזור. כמו כן קיים חשד לאירוע נוסף שהתרחש בביתה של השכנה המתגוררת סמוך לבית המשפחה. בעקבות תלונה שהגישה אמו של הילד בתחנה במחוז צפון, פתחה המשטרה בחקירת האירוע.

"אני לא מצליחה לישון בלילות". סיפרה האם בכאב בשיחה עם וואלה! חדשות. "מאז שנודע לי על האירוע אני נסערת והמומה". לדבריה, לפני מספר ימים שוחחה עמה אשת חינוך בגן הילדים של בנה, וסיפרה לה כי על פי החשד בנה נפל קורבן להתעללות מינית חמורה. "אני לא האמנתי למשמע אוזניי. ככל הנראה הבן שלי סיפר לה איזה טראומה נוראית הוא חווה".

האם מיהרה להגיש תלונת בתחנת המשטרה במחלקת הנוער, על מנת שאלה יפתחו בחקירת האירוע. לדבריה, מדובר בכמה מקרים שונים שבהם עבר בנה התעללות מינית. על פי החשד, באחד המקרים הכניס אחד הנערים, המתגורר בשכנות לבית המשפחה, את בנה לחדרו האישי וביצע בו מעשים מגונים. הנער, כך על פי החשד, הזמין גם את חבריו להשתתף במעשה.

האם החליטה שלא לעבור על כך בשתיקה, ואף הגיעה אל המוסד החינוכי שבו לומדים הנערים, על מנת ליידע את הנהלת המוסד החינוכי על המעשים המיוחסים לנערים. "יכול להיות שילדים נוספים נפלו קרבן למעשים החמורים האלה", הסבירה האם. "הנהלת המוסד צריכה לטפל בהם בדחיפות, לפני שיהיה מאוחר. נודע לי שאחד הנערים הודה במעשים". במשטרת מחוז צפון החליטו שלא להגיב על המקרה. מאגף מוכר שאינו רשמי במשרד החינוך נמסר בתגובה: "הנושא נמצא בבדיקה מקיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully