וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 18 הוכה למוות במועדון בגלל "מילה לא במקום"

4.3.2013 / 19:43

מה שהחל כוויכוח מילולי במועדון בתל אביב הפך לקטטה קטלנית שעלתה לאשגרי גברו מלוד בחייו. "הם רדפו אחריו כמו אחרי איילה, עד שביצע פנייה לא נכונה בחניון". 5 נעצרו

חמישה ימים שכב אשגרי גברו, נער בן 18 תושב לוד, מחוסר הכרה ומונשם בבית החולים איכילוב, עד שמת בסוף השבוע האחרון מפצעיו. גברו אושפז אחרי שהוכה נמרצות על ידי קבוצת נערים מחוץ למועדון ברחוב בן אביגדור בתל אביב במהלך חג הפורים. מחקירת האירוע עלה כי הרקע למקרה הוא עימות מילולי מיותר שהידרדר לאלימות קשה.

הסיפור החל ביום ראשון שעבר. "קצת אחרי השעה 23:00, אחרי שישב ואכל אתנו, קראו לו חברים מלמטה", שחזר אביו של אשגרי - אמבאו גברו. "הוא אמר לנו שהוא יוצא לחצי שעה וחוזר. לא ידענו שהוא נסע לתל אביב". אשגרי לא שב הביתה כל הלילה, ורק בבוקר הבחינו הוריו שהוא איננו. "התקשרנו אליו והטלפון שלו היה סגור. חשבנו שאולי הוא נשאר עם חברים והלכנו לעבודה".

ההורים לא ידעו שבאותה שעה בנם כבר שכב במצב קשה מאוד בבית החולים, אחרי שערב הבילוי עם חבריו בעיר הגדולה הסתיים באסון. במהלך הלילה הם הגיעו למועדון RNB שבמתחם המסגר. מהחקירה עלה כי בשלב מסוים פרצה קטטה בין אשגרי וחבריו לבין קבוצת נערים שבילו אף הם במועדון. "לא הייתה ביניהם היכרות מוקדמת", ציין גורם משטרתי. "מה שהתחיל את הקטטה היה דבר שטותי, מילה לא במקום". קבוצות הנערים היריבות יצאו מחוץ למועדון, אז אשגרי וחבריו החלו להימלט. "הם רדפו אחריו כמו חבורת אריות אחרי איילה. עד שהוא ביצע פנייה לא נכונה, נכנס לחניון ושם הם תפסו אותו ותקפו אותו".

"לעשות כל מאמץ שמי שעשה את זה יהיה כל החיים בכלא"

אשגרי אושפז כאלמוני, ובמשטרה לא הצליחו לזהותו. רק כאשר אביו התקשר למשטרה והודיע על כך שבנו נעדר, בשעות הערב של יום שני שעבר זוהה אשגרי על ידי משפחתו. הם ישבו לצד מיטת בנם, עד שביום שישי אחר הצהריים הוא הלך לעולמו. "הוא היה מחוסר הכרה כל הזמן ולא יכולנו לדבר אתו. הפעם האחרונה בה שמענו את קולו הייתה ביום ראשון בערב", אמר האב.

התיק נחקר במחלק הנוער של מרחב יפתח, בפיקודו של רב פקד מאיר בן דוד. במסגרת החקירה הגיעה המשטרה ביום רביעי שעבר לשלושה חשודים במעורבות בקטטה – שני נערים בני 16 וצעיר בן 18. מעצרם הוארך בבית משפט השלום בתל אביב בשמונה ימים. היום נעצרו שני חשודים נוספים, אשר יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום לנוער בעיר, ובצוות החקירה ממשיכים לחפש אחר מעורבים נוספים. בני משפחת גברו עודכנו בנוגע למעצרים.

אתמול הובא הנער למנוחות בבית העלמין בלוד. הוא הותיר אחריו הורים וארבעה אחים. "אני קורא למשטרת ישראל לעשות כל מאמץ שמי שעשה את זה יהיה כל החיים בכלא", אמר האב. "לא מעניין אותי הגיל שלהם. ילדים צריכים ללמוד – לא להרוג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully