וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שידלו נערה לקיים יחסי מין – והפיצו הסרטון

קובי דוד

27.2.2013 / 16:49

ארבעה צעירים נחקרו בחשד שהפיצו את התיעוד. מקורבים לאבי הצעירה, איש ציבור מוכר: "סיממו אותה, ועכשיו מנסים לפגוע בו דרכה". עו"ד אחד החשודים: "שחרורו מדבר בעד עצמו"

ארבעה גברים מהצפון נחקרו השבוע בחשד כי לפני כארבע שנים שידלו צעירה לקיים עמם יחסי מין, ולאחרונה הפיצו סרטון המתעד את המעשים באמצעות טלפונים סלולריים, בין היתר בקרב אנשי היישוב בו מתגוררת הצעירה. חוקרי מפלג הונאה צפון בראשותו של רב-פקד אריה אלקובי החלו בחקירת המקרה על סמך עדויות שהגיעו לידי משטרת טבריה. מקורבים לאביה של הצעירה, איש ציבור מוכר, סבורים כי בתו נפלה קורבן למעשה שפל מצד חבורת הצעירים. לדבריהם, "גורמים פוליטיים מנסים לפגוע בו דרך בתו".

החקירה החלה לפני כשבוע ימים, על סמך מידע מודיעיני שהתקבל בתחנת המשטרה. ככל הנראה, עלה גם החשד כי הצעירה המתועדת בסרטון הייתה קטינה בעת המקרה. היא נחקרה בתחנת המשטרה ומסרה את עדותה. מקורבים לאביה של הצעירה אמרו לוואלה! חדשות כי היא אינה זוכרת דבר מהאירוע. "הם סיממו אותה על מנת שהיא לא תהיה בהכרה מלאה", טענו המקורבים, "הכל נעשה ללא הסכמה. גם בעדות שמסרה היא לא זכרה דבר וחצי דבר".

לדברי המקורבים, הפרשה נחשפה לאחר ארבע שנים ארוכות במטרה לפגוע בדרכו הפוליטית של אביה. "אנחנו מאמינים שמי שהפיץ את הסרטון מנסה לפגוע באביה ובדרכו הפוליטית. לצערנו הרב, הם פוגעים בו דרך בתו".

עורך הדין גלעד ראש המייצג את אחד החשודים אמר בתגובה כי "מדובר במקרה מצער. אין עסקינן בעבירות מין. מדובר בחקירה עצמאית על פי מידע מודיעיני ללא תלונה רשמית. בסופו של יום, לא מדובר בעבירות מין – לכל היותר בהפרה של חוק הגנת הפרטיות. מרשי לא קשור להפצה של הסרטון. הוא קיים עמה מערכת יחסים בהסכמה בעבר, ולא נכח באירועים המתוארים בסרטון. שחרורו עוד באותו היום מדבר בעד עצמו". במשטרת מחוז צפון סירבו להתייחס לפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully