וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר גידף בפייסבוק: "זונה ערביה תמותי" - והודח

אריאל שפירו הגיב לתמונה המתעדת את תקיפת הצעירות הערביות בבירה על ידי צעירות חרדיות, ועורר סערה רבתי ברשת כשהתגלה שמדובר בשוטר. המפכ"ל דנינו החליט להדיח אותו משירות

שוטר בשירות חובה מחוז תל אביב הודח היום (רביעי) משורות המשטרה, לאחר שכתב אתמול תגובה לכתבה ברשת (טוקבק) בה כינה צעירות ערביות "זונות", שעוררה סערה ברשת ביממה האחרונה. השוטר, אריאל שפירו, כתב תגובה בעמוד "סטטוסים מצייצים", על תמונה המתעדת את תקיפת צעירות ערביות על ידי צעירות חרדיות בירושלים. בתגובה כתב: "חבל שלא מתה הזונה הערבייה". בתגובה החליט מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו (שאגב מתועד מחובק עם שפירו בתמונת הפרופיל של האחרון – מ.ש.), להדיח את השוטר, שיוחזר לצה"ל למיון מחדש. התגובה, אגב, הוסרה בינתיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התגובה שעורר סערה ב"סטטוסים מצייצים", לצד תמונת הנושא עם דנינו/מערכת וואלה!, צילום מסך

האירוע שתועד בתמונה התרחש ביום שני בצהריים ליד תחנת הרכבת הקלה בירושלים. על פי עדות של צלמת פעילת שמאל, שתפסה את המקרה בעדשת מצלמתה נראו מספר נשים יהודיות מכות את האישה הערבייה, באגרופים ואחת מהן אף הטיחה את ראשה בחלון של חנות במקום. לאחר שהתמונות הועלו לפייסבוק נכתבו תגובות נאצה רבות למקרה וביניהם תגובתו של שפירו בה נכתב "טוב מאוד, חבל לא מתה הזונה הערבייה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תגובתו של שפירו, שזכתה אגב גם למספר רב של "לייקים", עוררה סערה של ממש ברשת. גם חבר הכנסת אחמד טיבי (רע"ם-תע"ל) זעם נוכח התגובה, ובעמוד הפייסבוק שלו כתב: "כאשר שוטר כותב טוב מאוד, חבל לא מתה הזונה הערבייה, על אישה ערבייה שהוכתה בקריית משה, וקצין הביטחון מביט וצוחק אזי אפשר בהחלט לומר המשטרה נגועה בגזענות". טיבי שואל גם האם קצין הביטחון שתועד במקרה יישפט והאם השוטר יפוטר ממשטרת ישראל בעקבות המקרה.

לקריאה נוספת
עדן אברג’יל: ”בכיף הייתי טובחת בערבים”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully