וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופוזיציה או קואליציה? בש"ס חגגו את פורים

25.2.2013 / 18:39

השרים אלי ישי ואריאל אטיאס פיזזו עם בחורי הישיבות לכבוד פורים, אך לא שכחו שהם בעיצומו של משא ומתן קואליציוני. "חג פורים זה חג של שמחה מעל המחלוקות", אמר אטיאס

צילום: מור שאולי, עריכה: גדי וינסטוק

שכונת הר נוף צהלה ושמחה. בירושלים חוגגים היום (שני) את פורים, ועל אף שעדיין לא הצטרפו לממשלה, בש"ס לא שכחו לקיים את מצוות החג. באולם מול ביתו של סגן ראש הממשלה ושר הפנים אלי ישי רקדו עשרות בחורים עם השר ועם חבר הכנסת ניסים זאב, שפיזזו יחדיו לקול המוזיקה המתנגנת. בין המבקרים היו גם אישי ציבור מרשויות ברחבי הארץ.

חגיגות פורים בביתו של השר אלי ישי, פברואר 2013. יואב דודקביץ'
"פורים שמח לכל עם ישראל". ישי חוגג/יואב דודקביץ'

במהלך הריקודים התייחס השר ישי לסוגיית השוויון בנטל. "אם רוצים לגייס את כל החרדים צריך לבחור איזה אדמו"ר ראש ישיבה שיהיה רמטכ"ל. אין המצאה אחרת, הציבור החרדי הוא ציבור שהולך וגדל אז צריך להחליף סטטוס בצבא". לגבי המשא ומתן אמר ישי כי "זה הגיע למבוי סתום והברית בין בנט ללפיד לא מותירה לראש הממשלה הרבה ברירות לכאורה, או לבחור בהם, או ללכת לבחירות, או לסדוק את הציר הזה. ראש הממשלה צריך לקבל החלטות לכאן או לכאן". ישי ציין כי עדיין קיימים פערים גדולים במשא ומתן "גם בנושא הזה וגם בנושא התקציב וצריך לזכור שזה נושא מאוד אקוטי ומאוד קשה ואנחנו דנים גם בנושא הזה". לסיום איחל ישי "פורים שמח לכל עם ישראל, נשמח ונרקוד כולם ביחד ונגיע להחלטות טובות".

גם בביתו של שר השיכון אריאל אטיאס השמחה גדולה. עשרות בחורים רקדו עם השר ועשרות נוספים חיכו לתורם כדי להיכנס פנימה לביתו של השר. בין ריקוד לריקוד אמר השר כי "חג פורים זה חג של שמחה מעל המחלוקות. אין דתיים, אין חילוניים, אין חרדים, אין דתיים לאומיים. כולם שמחים בשמחת הפורים. יש לנו כל כך הרבה אויבים מבחוץ וסכנות לעם ישראל שהן רק הולכות ומתעצמות והדרך היחידה להתגבר עליהם היא באחדות. הציבור מספיק חכם להבין את ההבדל בין מתווה כזה למתווה אחר ובין הרצון שעומד מאחורי זה להוציא חלקים נרחבים מהחברה מחוץ לקונצנזוס. זה לא יעזור לאף אחד, עם ישראל לא ישבר. הפורים הזה משמח את כל עם ישראל ואנחנו נשמח עם כולם וננצח. בסוף אנו רוצים גם להשיג הישגים בדרך של אחדות והתירוצים האלה שמנסים דרך מתווים להוריד את האחדות לא יצליחו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
חגיגות פורים בביתו של השר אלי ישי, פברואר 2013. יואב דודקביץ'
פורים כמו שצריך/יואב דודקביץ'
חגיגות פורים בביתו של ח"כ אריאל אטיאס מש"ס, פברואר 2013. יואב דודקביץ'
"חג של שמחה". גם השר אטיאס חוגג/יואב דודקביץ'

בינתיים, בשאר רחובות הבירה ממשיכים בחורי הישיבות לרקוד כשהם מחופשים, מלווים בשופרות, צפצפות ונפצים לרוב. ההורים עם ילדיהם עוברים עם משלוחי מנות מבית לבית ומחלקים למכרים כמצוות הפורים. בחורי ישיבה שאחראים על מגבית פורים למען בחורי הישיבות ומשפחות נזקקות, נכנסים לביתם ומנסים את מזלם ואז עוברים הלאה לתחנה הבאה.

חגיגות פורים בביתו של ח"כ אריאל אטיאס מש"ס, פברואר 2013. יואב דודקביץ'
חגיגות פורים בביתו של ח"כ אריאל אטיאס מש"ס, פברואר 2013/יואב דודקביץ'
חגיגות פורים בביתו של השר אלי ישי, פברואר 2013. יואב דודקביץ'
חגיגות פורים בביתו של השר אלי ישי, פברואר 2013/יואב דודקביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully