וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני אחים נעצרו בחשד שחטפו 3 עבור כופר באילת

רמי שני

25.2.2013 / 9:03

השניים, בני 17 ו-20 נעצרו לאחר שחקירת המשטרה ואיכון הטלפונים הניידים של החטופים הביאו לאיתור דירתם. הם יובאו להארכת מעצר. החטופים נמצאו חבולים והועברו לטיפול רפואי

שלושה צעירים נחטפו אתמול באילת ואותרו לאחר שהחוטפים שיגרו דרישת כופר למשפחותיהם של החטופים. צוותי משטרה שקיבלו מידע על דבר החטיפה ביצעו חקירה מהירה, במהלכה איתרו לפנות בוקר (שני) את המקום בו הוחזקו השלושה, ושחררו אותם. הצעירים היו כפותים, חבולים ופצועים מדקירות. במהלך פעילות המשטרה נעצרו שני אחים בני 17 ו-20 החשודים במעשה. הם הועברו לחקירה.

אחד משלושת החטופים התקשר לאמו ומסר לה כי יש להכין כופר כספי בהיקף של אלפי שקלים, כדי להביא לשחרורו. לאחר שהבן ניתק את השיחה, ניסתה האם ליצור עמו קשר, אך ללא הצלחה. סמוך לחצות, היא מסרה את המידע הזה למשטרה, שפתחה מיד בחקירה לבירור נסיבות האירוע. במקביל, התקבלו הודעות דומות לגבי שני צעירים נוספים, לגביהם הועלה חשד כי הם נחטפו.

חקירת המשטרה התרחבה, וניידות סיור החלו לסרוק את העיר ואת האזורים לגביהם עלה החשד כי החטופים מוחזקים בהם. במקביל, בוצע איכון ממכשירי הטלפונים הניידים של השלושה, דבר שהביא לאיתור הדירה בה הם הוחזקו. כוח משטרה שהוזעק למקום, פרץ פנימה בסביבות השעה 5:00 לפנות בוקר ואיתר את השלושה כאמור, כשהם כפותים, חבולים ופצועים. החשודים בחטיפה, ששהו בדירה, נעצרו. במשטרה חושדים כי מדובר באירוע על רקע פלילי, במהלכו ניסו שני החוטפים לסחוט כסף ממשפחות החטופים. בשעות אלה נמשכת חקירתם של השניים במשטרת אילת, ובמהלך היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבית משפט השלום באילת. שלושת החטופים הועברו לטיפול רפואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully