וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: חטפו, היכו ושדדו נהגי מוניות ליד ירושלים

21.2.2013 / 13:34

שני צעירים בני 20 ו-21 נאשמים כי בחודש שעבר, בשני אירועים נפרדים, עלו על מונית והשתלטו עליה. על פי כתב האישום, הם שדדו מכשירי סלולר וכסף והשליכו את הנהגים בצד הדרך

כתבי אישום הוגשו הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד זיאד דנדיס ועבד אלחכי אבדאח, תושבי ירושלים ומרדה בני 20 ו-21, הנאשמים בחטיפת ושוד נהגי מוניות בשטחי יהודה ושמרון. נאשם נוסף, איאד סמור, טרם אותר והמשטרה מחפשת אחריו. כתב האישום מייחס לנאשמים שתי תקיפות, עבירות של קשירת קשר לפשע, חטיפה, שוד בנסיבות מחמירות ועבירות נוספות.

על פי כתב האישום, בחודש ינואר עלו השלושה למונית סמוך לתחנת רכבת מרכז בתל אביב וביקשו מהנהג להסיעם לאבו גוש. סמוך למחלף לטרון, תקפו השלושה את הנהג, קשרו אותו והשכיבו אותו במושב האחורי. במקביל, על פי כתב האישום, נכנס אבדאח למושב הנהג והחל לנסוע לכיוון ירושלים. במהלך הנסיעה, ישבו דנדיס ואיאד על הנהג כאשר הם מכים אותו שוב ושוב. כשהגיעו השלושה סמוך לקלנדיה, זרקו את נהג המונית מהרכב, שדדו מכיסיו טלפון נייד, שני מכשירי ניווט ואת ארנקו שהכיל מסמכים אישיים וכאלף שקלים.

כתב האישום מייחס לנאשמים תקיפת נהג מונית נוסף באירוע אחר שהתרחש באותו החודש סמוך למחלף שער הגיא. במקרה זה, על פי כתב האישום, היכו הנאשמים את הנהג וחנקו אותו באמצעות חבל. בתגובה לניסיונות הנהג להיאבק עמם, היכה אותו איאד באכזריות עד איבוד הכרתו. בהמשך, העבירו השניים את המתלונן לרצפת המושב האחורי, קשרו אותו והזיזו את כסאות הרכב כך שלא יוכל להתרומם. אחר כך, החלו השניים לנסוע לכיוון ירושלים.

במהלך הנסיעה, על פי כתב האישום, התעורר המתלונן והחל לחרחר. בתגובה, היכו אותו השניים ואמרו לו בערבית: "שתוק יא כלב". המתלונן ענה להם: "קחו מה שאתם רוצים, לא הייתי אתכם רע, תעזבו אותי". כאשר הגיעו לשכונת א-טור בבירה, עצרו השניים את המונית, השליכו את המתלונן על הקרקע, תלשו מצווארו שרשרת זהב משובצת יהלומים ונמלטו מהמקום עם המונית, תוך שהם נוטלים את הטלפון הנייד של המתלונן ו-1200 שקלים. בשלב מאוחר יותר, ירד איאד מהמונית ואדם אחר שזהותו אינה ידועה עלה למונית ומשם המשיכו השניים לכיוון רמאללה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully