וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: רכב ראש עיריית חדרה הוצת על ידי קטנוען

שלומי גבאי

20.2.2013 / 1:40

החשוד נמלט מהמקום, אך תועד במצלמות האבטחה. במקביל, עלו באש מחסנים שאחסנו את תפאורת העדלאידע בעיר והקשר בין המקרים נבדק. אביטן: "רק בני בלייעל מסוגלים למעשה שכזה"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: גדי וינסטוק

רכבו של ראש עיריית חדרה, חיים אביטן, נשרף אמש (שלישי) כליל סמוך לביתו שבשכונת בית אליעזר בעיר. צוותי כיבוי השתלטו על האש ונבדק חשד להצתה. המשטרה מסרה כי מהמקום נראה חשוד נמלט על קטנוע, שתועד במצלמות האבטחה. על פי החשד, השליך רוכב הקטנוע בקבוק תבערה לעבר הרכב. במקביל, עלו באש מחסנים באזור התעשייה בעיר שאחסנו את תפאורת העדלאידע שאמורה להתקיים בשישי הקרוב בעיר. נבדק חשד לקשר בין שני האירועים.

רכבו של ראש עיריית חדרה הוצת, 20 בפברואר 2013. שלומי גבאי
המשטרה חושדת בקטנוען שנראה נמלט מהמקום. רכבו השרוף של ראש העירייה/שלומי גבאי

סמוך לשעה 23:15 הוצת על פי החשד רכבו של ראש העיריה מסוג סקודה שחנה מחוץ לביתו ברחוב השושנים. אביטן ומשפחתו שהו בביתם בזמן האירוע, אך לא נפגעו. רוכב הקטנוע תועד במצלמות האבטחה המקיפות את הבית. צוותי הכיבוי השתלטו כאמור על הדליקה ומשטרת חדרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע. למקום הגיעו כוחות גדולים של משטרה ובכירי עיריית חדרה. בלשים סורקים את האזור וכרגע החקירה מתמקדת במישור המודיעיני. ככל הנראה מדובר בהצתה על רקע תפקידו של אביטן, אך כל כיווני החקירה נבדקים. בהתייעצות שקיימו במשטרה יחד עם קברניטי העירייה הוחלט להצמיד אבטחה לראש העיר.

אביטן משמש כראש עיריית חדרה מזה תשע שנים. הוא היה מועמד מטעם הליכוד. לפני שלוש שנים פוזרה מועצת העיר בשל אי הצלחתו של ראש העיר להעביר את התקציב. מאז מונה אביטן כראש ועדה קרואה בעיר. אביטן סיפר לוואלה! חדשות כי "מזה שלוש שנים מתנהל כנגדי מסע הסתה מטורף אשר לא בוחל בשום אמצעי, לרבות אתרי אינטרנט פרטיים. מדובר בחברי אופוזיציה לשעבר אשר יושבים בביתם מתוסכלים שעושים הכל על מנת להסית נגדי ולפגוע בי. אני ראש עיר אהוד ופופולרי על ידי התושבים וזה מאד חורה להם וגורם להם לאבד את העשתונות. אני אמשיך לפעול למען העיר ולמען התושבים. אני לא פוחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
רכבו של ראש עיריית חדרה הוצת, 20 בפברואר 2013. שלומי גבאי
"אני ראש עיר אהוד ופופולרי על ידי התושבים וזה מאד חורה להם"/שלומי גבאי

"רק בני בלייעל מסוגלים לעשות מעשה נבלה שכזה", אמר אביטן בתגובה לשריפת המחסנים. "תלמידים מבתי ספר בעיר עמלו במשך חודשים על ההכנות לעדלאידע ואנשים באו ושרפו הכל. למרות זאת, העדלאידע בחדרה תתקיים השנה בצורה טובה אף יותר". בנוסף טען אביטן כי האכיפה שהפעיל נגד עסקים ומבנים שנבנו ללא היתר, ביחד עם ההסתה נגדו הביאה לדבריו לפגיעה בו. "אני סמוך ובטוח כי המשטרה תמצא את המבצעים ותעמיד אותם לדין", אמר. מפקד המחוז במשטרה, ניצב חגי דותן, הטיל חקירת האירוע כל ימ"ר חוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully