וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק היום: עו"ד הציע גירושים בחינם לרגל חג האהבה

בעוד זוגות ברחבי העולם חוגגים את אהבתם , עורך דין ממישיגן פתח בתחרות בה זכו שתי נשים שונות בהליך המשפטי. המנצחת: "זו המתנה הטובה ביותר לחג"

חג גירושים שמח: במקומות רבים בעולם המערבי, ובראשם ארצות הברית, חוגגים היום (חמישי) את ולנטיינ'ס דיי, בו חוגגים בני זוג את אהבתם. כבכל שנה, יש גם רבים המרגישים צורך להצביע על המסחריות הרבה של החג, ועל העובדה שלא לכולם יש אהבה לחגוג. עורך דין ממישיגן לקח את הלך הרוח הזה צעד אחד קדימה והציע את שירותיו בענייני גירושים בחינם – רק היום, לשתי לקוחות שונות אותן בחר היום בתום תחרות שקיים באתר האינטרנט שלו.

עורך הדין וולטר בנטלי מהעיר סאות'פילד סיפר לרשת החדשות איי.בי.סי כי הרעיון צץ בראשו לאחר שהוזמן למסיבה של מכרה שבדיוק סיימה הליך גירושים אבל מצאה לנכון לחגוג. "מעולם לא חשבתי על כך לפני כן, שאפשר לחגוג גירושים", סיפר. "אז החלטתי לנסות הצעה מיוחדת לוולנטיינ'ס. אי אפשר למצוא אהבה חדשה לפני שסגרת את הגולל על האהבה הישנה". באתר האינטרנט של בנטלי ניתנה האפשרות לגשת לתחרות, שהפרס הראשון שלה הוא גירושים במימון מלא.

אחת המנצחות, דבי קלונן, הגישה את הסיפור המשכנע ביותר, שסיפק הסבר לכך שהיא צריכה להיות הזוכה. במרכז הסיפור הטראגי אותו חלקה, עמד מותו של אחד מארבעת ילדיה המשותפים עם בעלה בנפרד, ג'ון. "מותו של בנינו גרם לקרע בנישואינו", סיפרה. "קבלת הליך הגירושים בחינם תאפשר לי להמשיך בחיי. זו תהיה המתנה הטובה ביותר לוולנטיינ'ס".

המנצחת השנייה, טארה פליק, סיפרה כי היא ובעלה פרודים כבר מזה שלוש שנים. "יש לנו קשיים כלכליים, ובשל כך לא יכולנו להרשות לעצמנו להתגרש", סיפרה. "נאבקתי בשנתיים האחרונות כדי לגמור את החודש, אבל אני מאמינה שדברים טובים מגיעים לאלה שממתינים. חברתי הטובה שלחה לי אימייל על התחרות, ואני מקווה שזה יעבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully