וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשור אחרי הפיגוע: הבת השכולה תינשא לאחיה החורג

יהושע בריינר

12.2.2013 / 7:55

אביה שבו איבדה את אמה ושלושה מאחיה בפיגוע באיתמר ב-2002. שלשום היא התארסה לדוד סוסן, בנה של אמה החורגת, הצעיר ממנה ב-5 שנים. "התפתח בינינו קשר מיוחד"

מעגל החיים: עשר שנים אחרי שאמה ושלושת מאחיה נרצחו בפיגוע אכזרי, ניצולת הפיגוע מתחתנת - עם בנה של אמה החורגת: אביה שבו, שאמה רחל ושלושת אחיה נרצחו ביוני 2002 בפיגוע רצחני בהתנחלות איתמר התארסה אמש עם דוד סוסן, אחיה החורג מזה חמש שנים. "אנחנו מאושרים", אמרה אביה, שנפצעה בעצמה בפיגוע הקשה, לוואלה! חדשות. "הכרנו אחד את השני בבית אחרי שההורים שלנו נישאו, גרנו יחד ולאט לאט העניינים זרמו".

אביה שבו ודוד סוסן. באדיבות המשפחה ורדיו גלי ישראל, באדיבות המשפחה
"גרנו יחד ולאט לאט העניינים זרמו". אביה ודוד/באדיבות המשפחה, באדיבות המשפחה ורדיו גלי ישראל

שלשום התכנסה המשפחה לאירוע האירוסין והשמחה בבית הייתה גדולה. לפני כשנה התהדק הקשר בין האחים החורגים שהחלו לעבוד יחד במוקד הביטחון של קדומים. לפני שלושה חודשים הם אף עברו להתגורר יחד וכעת הם נרגשים לקראת חתונתם. "נכון, הוא האח החורג שלי, אבל בזכות זה אנחנו מכירים אחד את השני הכי טוב", אמרה שבו, "זה ממש לא משנה לי שהוא אחי החורג".

האב: "זו סגירת מעגל"

הסיפור הטרגי של משפחת שבו זעזע את המדינה. לאחר הפיגוע הרצחני ב-2002 נאלץ אב המשפחה, בועז, להשתקם מההרס. יחד עם ארבעת ילדיו שנותרו בחיים, הוא ניסה להתגבר על האובדן. לפני חמש שנים הוא נישא בשנית להילה, אם לחמישה ילדים משלה, והשניים עברו להתגורר יחד בקדומים. ב-2009 נולד לזוג שבו וסוסן שלישייה ששוב החזירה את החיוכים והאושר לבית שספג מכה קשה רק מספר שנים קודם לכן, וכעת השמחה בבית מתרחבת לאור נישואיהם של שני הילדים החורגים. מלבד הקשר המשפחתי, בין אביה (23) לדוד (18) קיים פער גילאים, אבל זה לא מפריע לשניים.

"כשאבא שמע שאנחנו הולכים להתחתן הוא שמח מאוד", מתארת אביה, "כולם ממש התלהבו אבל הם ידעו שזה עומד לקרות כי הם ראו את הקשר המיוחד שמתפתח ביני לבין דוד. פער הגילאים לא מפריע בכלל ואני לא מרגישה הבדל. כנראה שאין גיל לאהבה".

האב בועז שבו נרגש אף הוא. "זו סגירת מעגל של ממש עבורי", הוא אומר, "ברגע שאתה עובר אירוע כל כך קשה אז כולם אומרים שהשיקום של המשפחה יבוא דרך דור ההמשך, דרך הילדים, אבל עכשיו כשאביה מתחתנת עם הבן של אשתי זו שמחה לעילא ולעילא. אני יודע שזה יכול להיראות קצת הזוי ומוזר אבל זה פשוט כיף שאתה מכיר את החתן שלך מגיל מאוד קטן. אתה יודע הכי טוב מה אתה מקבל", הוא אומר עם חיוך. "הוא ילד עם פוטנציאל ושאיפות גבוהות. אי אפשר לעכל את השמחה, שמחה בתוך המשפחה זה משהו אדיר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

לפניות לכתב: joshjosh@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully