וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנס קטינות בחניון דיזנגוף סנטר בתל אביב

גלעד גרוסמן

8.2.2013 / 9:48

ולדימיר ספוז'ניקוב נאשם שבחצי השנה האחרונה אנס שלוש קטינות וביצע מעשים מגונים במספר קטינות נוספות בקניון הפופולרי בתל אביב. עוד נטען, כי חילק סמים לקטינים שפגש

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (שישי) כתב אישום נגד ולדימיר ספוז'ניקוב, בן 23 מקריית מלאכי, הנאשם באונס של שלוש קטינות ובביצוע מעשים מגונים במספר קטינות נוספות. כמו כן, הוא נאשם בעבירות של איומים והדחת קטינים לשימוש בסמים מסוכנים.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד צחי הבדלי מפרקליטות מחוז תל אביב, ספוז'ניקוב נהג להיפגש בחצי השנה האחרונה עם קבוצת בני נוער ובגירים בדיזנגוף סנטר בתל אביב, ושם נתן לקטינים, במספר רב של הזדמנויות, סמים מסוכנים. לטענת הפרקליטות, הוא הורה בשלושה מקרים שונים לשלוש נערות, בנות 14, להתלוות אליו לחניון התת-קרקעי הממוקם בקומה מינוס ארבע במרכז הקניות. שם טען בפני הקטינות כי הן הלשינו למשטרה שהוא מספק סמים לקטינים ולכן עליו לערוך עליהן חיפוש ולבדוק אם יש עליהן מכשירי הקלטה.

באחד המקרים הוא הורה לקטינה להיכנס לתא השירותים בחניון ולהוריד את מכנסיה. הנערה, שחששה ממנו, עשתה כדבריו. לאחר מכן, על פי כתב האישום, הוא נגע בגופה ואז אנס אותה. בנוסף, הוא איים עליה ואמר לה שמישהו שעצבן אותו ואם תספר למישהו, הוא ימצא אותה ויתנקם בה וכן אמר לה כי "מה שקורה במינוס ארבע, נשאר במינוס ארבע". באופן דומה הוא אנס שתי נערות נוספות וביצע מעשה מגונה בנערה נוספת. כמו כן, הוא נאשם שביצע מעשה מגונה בנערה בת 15 כאשר נישק אותה בניגוד לרצונה.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. מבקשת המעצר עולה כי ספוז'ניקוב הורשע בעבר בביצוע מעשה מגונה וכן נקבע שביצע מעשה מגונה במקרה נוסף כאשר היה בן 14. "המעשים המיוחסים למשיב, מעידים על חוסר יכולתו לרסן את דחפיו ואת יצריו המיניים כאשר לאלה מצטרפים איומים שהשמיע כלפי חלק מהקטינות, לבל יספרו לאיש אודות מעשיו", נכתב בבקשת המעצר. "המשיב נהג לשכנע את הקטינות להתלוות אליו, לחניון מרוחק מעין אדם ושם, ביצע בהן את זממו. דומה כי אין צורך להכביר מילים על הסכנה האורבת לקטינים מהמשיב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully