וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נופף בסכינים מול ארמון בקינגהאם - ונורה

גבר כבן 50 הגיע לארמון המלכותי שבלונדון כשהוא אוחז בשני סכינים גדולים. למרות קריאות השוטרים - הוא סירב לעצור ואז שותק באמצעות אקדח הלם. הוא נעצר ונלקח לחקירה

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: מיכאל ברגמן

תקרית מחוץ לארמון בקינגהאם: המשטרה הבריטית נאלצה לירות בצהריים (ראשון) באמצעות אקדח הלם באדם חמוש בשני סכינים מחוץ לארמון המלכותי שבלונדון. לדברי הסקוטלנד יארד, האיש בשנות החמישים לחייו התנהג באופן קיצוני, והצמיד את אחד הסכינים לגרונו – בעודו עומד קרוב לשערי הארמון. כשהגיעו אליו השוטרים הוא סירב להזדהות, המשיך להניף בסכינים ואפילו התקדם באופן מחשיד – אז הוא נורה באקדח ההלם ונפל.

האירוע התרחש בעת חילופי המשמר ברחבת הכניסה לארמון, בשעה שתיירים רבים הקיפו את האתר במטרה לחזות בטקס המסורתי. בדיוק באותה שעה, שלף האיש את הסכינים והמשטרה הגיעה אליו תוך שניות ספורות.

"כל הארמון נסגר והמשטרה הרחיקה את כולנו מהאזור", הספיק אחד מהם לספר, "הם כיתרו אותו אבל הוא המשיך לרוץ". אחרי שהתאושש, נלקח האיש לחקירה במשרדי המשטרה. המניע למעשהו לא ברור, אך ייתכן וניסה לשים קץ לחייו. אליזבת מלכת אנגליה ובעלה הנסיך פיליפ לא שהו בארמון בקינגהאם באותה העת, כך דיווחו כלי התקשורת בבריטניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully