וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: חגגה בת מצווה בחלוקת מתנות לילדים חולים

קובי מנדל

31.1.2013 / 18:04

עדן לוין מהגליל ויתרה על טיול חגיגי או מסיבה ראוותנית והעדיפה לגייס צעצועים, משחקים וספרים – אותם חילקה למאושפזים בבית החולים רמב"ם. "ילדים צריכים לתרום כמה שאפשר"

עדן לוין מקיבוץ יחד שבגליל תחגוג בקרוב את בת המצווה שלה. אך בניגוד לרבות מבנות גילה, את האירוע החשוב היא לא תציין בטיול חגיגי או במסיבה ראוותנית – אלא בתרומה חברתית בבית החולים רמב"ם בחיפה. היום (חמישי) הגיעה עדן בליווי הוריה אורי וגילה למחלקת הילדים בבית החולים, שם נולדה לפני כ-12 שנים, עם שלל צעצועים, משחקי חשיבה וספרים. את המתנות גייסה עדן בעזרת אנשי הקיבוץ, והן הגיעו ישירות לילדים המאושפזים במחלקות השונות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מתרגשת במיוחד מהתינוקות החמודים". עדן עם הוריה ועם המתנות שחולקו, לצד מנהלנית בית החולים לילדים מרים גולדווסר/מערכת וואלה!, צילום מסך

כלת הבת מצווה עברה בין המיטות, שוחחה עם הילדים והתאימה להם את הצעצועים הרלוונטיים לגילם ולתחום עניינם, איחלה להם החלמה מהירה, ועם חלקם אף שיחקה. היוזמה המרשימה העלתה חיוך על פניהם של ילדים רבים – ולא פחות מכך על פני הוריהם – שבירכו את הנערה הצעירה שהגיעה למצוות.

"זוהי שנת בת מצווה", הסבירה האם גילה. "במשך כל השנה אנו מבצעים משימות מעניינות וחשובות שעדן הציבה לעצמה, כחלק מהמעבר בין ילדות לבגרות. ההחלטה לגייס את הקהילה ולעודד תרומה לחברה הייתה אחת הראשונות שעדן קיבלה על עצמה. מובן שרמב"ם, בית החולים שבו נולדה, היה הכתובת למימוש התרומה הזו".

"אני מאוד מתרגשת לראות את הילדים ולחלק להם מתנות שישמחו אותם", סיפרה עדן במהלך הביקור, "ובמיוחד אני מתרגשת לראות את התינוקות החמודים. אני חושבת שילדים צריכים לתרום כמה שהם יכולים, ואני שמחה שאנחנו נמצאים כאן היום". את הביקור המיוחד חתמו עדן והוריה במחלקת הילודים, שם פגשו את התינוקות שנולדו היום ברמב"ם, וגם את הצוות שסייע בהבאתה של בת המצווה לעולם לפני 12 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully