וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תובעת אתר הכרויות: "הדייט ניסה לרצוח אותי"

אישה מקליפורניה הגישה תביעה בסך 10 מיליון דולר, אחרי שהגבר שאותו פגשה באמצעות האינטרנט דקר אותה. בחקירתו הודה במעשה וברצח חברתו הקודמת: "הרגשתי שהן בוגדות בי"

אישה מלאס וגאס תובעת את אתר ההיכרויות האמריקני Match.com בסכום של עשרה מיליון דולר. הסיבה: הגבר שאותו פגשה אחרי שיחה באתר, דקר אותה עשר פעמים בניסיון להרוג אותה – כך לפחות היא טוענת. מרי קיי בקמן בת ה-50 סיפרה בתביעה, שהגישה מוקדם יותר החודש, כי היא הצטרפה לאתר במטרה למצוא "מערכת יחסים חמה ובריאה", אך למרות זאת כמעט ונרצחה.

בקמן העידה כי יצאה למספר מפגשים באוקטובר 2011 עם אדם בשם ווייד רידלי. לטענתה, אחרי שסיימה את יחסיה עמו היא חזרה יום אחד לביתה ומצאה אותו בחנייה המקורה שלה כשהוא חמוש בסכין. "הוא דקר אותה בפניה ובפלג גופה העליון עשר פעמים באכזריות", נטען באישום, "מעוצמת הדקירה הסכין אף נשברה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מעוצמת הדקירה הסכין אף נשברה". בקמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם לאחר מכן, לא חדל רידלי ממעשיו. הוא "החל לבעוט באישה הפצועה" ולדרוך על ראשה. רק כאשר חדלה מזעקות הכאב, והעמידה פני מתה – עזב אותה רידלי מתבוססת בדמה. שכן של בקמן מצא אותה שרועה בחנייה ופינה אותה לבית החולים, שם אושפזה במשך מספר שבועות.

בזמן שהותה בבית החולים נעצר רידלי על ידי המשטרה באשמת רצח של אישה מאריזונה – שהתבררה כחברתו לשעבר. בחקירתו קשר עצמו האיש גם לתקיפה הנוכחית. לטענתו, הוא "הרגיש ששתיהן בוגדות בו", כך לפי דו"ח המעצר. רידלי הורשע ברצח האישה מאריזונה ובתקיפה בקמן, והוא מת בכלא בשנה שעברה בזמן שריצה גזר דין של 70 שנות מאסר.

כעת, כאמור, פנתה בקמן לתבוע גם את האתר שבו פגשה את רידלי. מ- Match.com נמסר כי התביעה היא "קנטרנית" וכי האתר מציע טיפים להיכרויות בטוחות. "היכרויות באינטרנט הן לא פחות בטוחות מאשר היכרות של מישהו בבר או בכנסייה", אמרה דובר האתר אווה רוס. "מה שקרה למרי קיי בקמן הוא נורא, אך התביעה הזאת היא מגוחכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully