וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבודה סיכמה קמפיין: "נתניהו - סכנה לדמוקרטיה"

טל שלו

17.1.2013 / 22:46

בכנס החגיגי בגני התערוכה אמרה שלי יחימוביץ' כי "מי שלא מצביע עבודה - מצביע לנתניהו ולליברמן", וקראה למתלבטים בגוש המרכז-שמאל לא לבחור "מפלגה שתזחל לממשלה"

צילום: דניאל בוק, עריכה: טל רזניק

לקול מאות הפעילים המריעים, סיכמה הערב (חמישי) יו"ר העבודה, שלי יחימוביץ' את הקמפיין של העבודה – וקראה לציבור לצאת ולהצביע כדי להחליף את הממשלה. "מי שלא מצביע לעבודה בראשותי מצביע לבנימין נתניהו", אמרה בכנס שהתקיים בגני התערוכה בתל אביב. התומכים הגיבו בהתלהבות: "אפשר להחליף את השלטון".

כל הדיווחים, הניתוחים והסקרים - בוואלה! בחירות 2013

אירוע סיום קמפיין מפלגת העבודה לכנסת ה-19 בגני התערוכה, ינואר 2013. דרור עינב
הקונפטי כבר שם. יחימוביץ' ונבחרת העבודה, הערב/דרור עינב

לדברי יחימוביץ', בכוונת העבודה לנצל את חמשת הימים שנותרו עד ההליכה אל הקלפי כדי "להראות לציבור שלא נמשח כאן מלך למלכות". לדבריה, "ניאבק למען החלפת השלטון כדי שתהיה לנו כלכלה צודקת, חברה הוגנת ומדינה שפויה - כמו שהחזון הציוני מסמל". היא חזרה על עמדתה לפיה לא מופרך שהיא זו שלבסוף תהיה ראש הממשלה הבאה. "ניאבק להחלפת נתניהו בממשלה שאנחנו נרכיב". נוכח ריבוי המפלגות בשמאל, ובשל אחוז ההצבעה הנמוך שאפיין את כל המערכות הבחירות האחרונות, שבה יחימוביץ' וקראה לתומכי הגוש להצביע דווקא עבורה. "לכל אלה שמעלים על דעתם לא ללכת לקלפי, או להצביע בעד מפלגות שלא יעברו את אחוז החסימה - מדובר בעשרה מנדטים. אל תבזבזו את קולכם - הוא הולך לנתניהו וליברמן". היא אף קראה שלא להצביע עבור מפלגה ש"תזחל לממשלה של נתניהו" – משום שבעיניה גם מדובר בבזבוז קול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
דנה אינטרנשיונל באירוע סיום קמפיין מפלגת העבודה לכנסת ה-19 בגני התערוכה, ינואר 2013. דרור עינב
יחימוביץ' אינטרנשיונל. שלי ודנה על הבמה/דרור עינב

יחימוביץ' הצהירה כי כל עוד נתניהו ראש ממשלה, הסכנה המוחשית של מדינה דו-לאומית "מרחפת מעל ראשנו". לדבריה, "כל עוד הוא ראש ממשלה לא תהיה כאן דמוקרטיה - ותימשך ההתעללות בתקשורת הישראלית ובשלטון החוק".

בכנס עלה לנאום גם שר החינוך בממשלת רבין הראשונה, אהרון ידלין, והקדיש חלק מדבריו למועמדים החדשים בזירה. "מפלגת העבודה היא לא סתם מפלגה - היא מפלגה היסטורית ושורשית שאינה מפלגת אופנה אשר חולפת עם הרוח. כל מפלגות האופנה, גם אם עמדו בראשן אנשים מוערכים וראויים - נגמרו בקדנציה אחת. למפלגת העבודה עבר מפואר בהקמת המדינה ולכן יש לה עתיד לאורך ימים". ידלין, כבר בן 87, קרא לקהל שלא להתרשם מהסקרים הלא כל כך מחמיאים, וטען כי אם אחוז ההצבעה יגיע ל-85%, "כמו בכנסת הראשונה, נגיע להצלחה ולניצחון".

אירוע סיום קמפיין מפלגת העבודה לכנסת ה-19 בגני התערוכה, ינואר 2013. דרור עינב
"נגיע להצלחה ולניצחון", נבחרת העבודה/דרור עינב

בסיום הכנס נערכה במקום מסיבה, שבה תקלטה הזמרת דנה אינטרנשיונל – שלאחרונה הביעה תמיכה ביחימוביץ'. אינטרנשיונל קראה להצביע ליו"ר העבודה, כיוון שלדבריה היא "דמות אמינה וישרה". "אני מאמינה ובטוחה שהיא לא נגועה בחיידק של הכנסת שמדביק אנשים לכיסאות. יש הזדמנות לדף חלק", סיכמה הזמרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully